dreamweaver MX2004 crasht de hele tijd

heeft iemand hier ook last van?

Ik heb er wel last van dat DW maar ook Fireworks 2004 beide enorm stroperig traag werken... dit in tegenstelling tot de vorige Dreamweaver en Fireworks MX :roll:

Ik werk daarom ook nog steeds met de oude versies

mhmm dan wordt het maar dreamweaver mx installeren he..

Crashen doet ie niet bij mij, maar hij werkt wel enorm traag.

Bij mij vergeet dreamweaver iedere keer de instellingen van de panelen. Als ik dreamweaver open moet ik telkens elk paneel via het windows menu terug openen. Verder is het programma inderdaad enorm traag geworden. Ik ben al klant bij macromedia vanaf dreamweaver versie 3 maar nu ben ik erg teleurgesteld in de verdere ontwikkeling van dit programma.

Ik ben op dit moment Golive Cs aan het testen en ga de overstap overwegen.

Ja, het is mij ook al opgevallen. Ik dacht het zal wel weer aan mij liggen. Het lijkt mij verstandig dat ze daar snel wat aan doen.

Ben benieuwd wat GoLive CS straks zal laten zien.
Ik hoop dat ze wat aan ruimte besparing hebben gedaan.
En dat het minder mapjes maakt.

nou golive is voor mij geen optie..

ik vind het niet lekker werken en ik ben van mening dat adobe zich niet met web bezig moet houden net als macromedia geen photobewerkings shitt moet maken!

HS-L

Een pluspunt aan Golive vind ik het betere panelen beheer en de integratie met Photoshop & illustrator is gewoon fantastisch.

DW MX 2004 loopt niet vast bij mij en FW 2004 is sneller dan de MX versie op mijn PB 17".

De CSS editor in GoLIve heeft me verleid, ik ga het er ‘naast’ draaien.

@HS-L: Huh? Ooit heeft Macromedia Adobe toch een paar flinke pepers in de r**t gestopt met Xres en vervolgens de vector/bitmap integratie van FW? Laat beide bedrijven elkaar maar wat meer bedreigen, aan Illustrator vs Freehand is te merken dat ze dan hun best blijven doen.

Castor heb jij dan geen problemen met het "geheugenverlies" van de panelen in Dreamweaver MX 2004 ?

Euh... helaas verdwijnen bij mij de panels ook... :( Maar als je kijkt op de support forums van MM, zie je ook dat het waarschijnlijk de 'most overdocumented' bug van Dreamweaver is... blijkbaar niet makkelijk te verhelpen.

Als je je prefs weggooit(*) komen ze (een keer) terug, maar ze verwijnen ook weer.

Wachten op een fix…

(*) dwz dat je ook je site definities kwijtraakt,

Bij mij op WIndows doet hij het prima. Stom.

[quote:34ff0e5a89="Hilde"]Bij mij op WIndows doet hij het prima. Stom.[/quote:34ff0e5a89]

Op mijn windows machine doet ie het ook ok. Maar op m’n mac niet natuurlijk. Kan iemand mij mischien vertellen waarom mensen eigenlijk een mac kopen?

Want in mijn opinie is een windows platform nog altijd

• Goedkoper
  • Sneller
  • Stabieler
  • Compitabeler

Maar het zal wel aan mij liggen. :?

na een update van dreamweaver doet hij het ook op een mac prima..

en waarom mensen een mac kopen…
daar zijn wel een heleboel topics over.

daarover hebben we het in deze topic niet… :slight_smile:

Ah mooi bedankt, ik ben weer uit mijn weekelijkse mac depressie. :D