Dringend: Update gedaan en belangrijke memo's kwijt

M'n iPod deed automatisch een update, nu ben ik al mijn memo's kwijt die ik had opgenomen. Het waren interviews voor mijn thesis. Ik ging ze op m'n hd zetten, ben dus daar nooit geraakt. Dit is niet meer te recuperen zeker?

zit in zak en as

Andere bestanden die erop stonden zijn niet weg. Hoe kan dat nu? Dat mag toch niet gebeuren?

Ik zou als ik jou was heel snel met Apple zelf contact zoeken.

Dit heb ik van de belgische site geplukt:
Technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 070 700 772. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval € 47.19 in rekening gebracht.

Bedankt voor de reactie. Ik heb gebeld en daar hebben ze me verteld dat ze daar niks aan kunnen doen. Ze vertelden wel dat er programma's bestaan die zulke gegevens terug kunnen ophalen. Kent er iemand zoiets voor de ipod? Zal nu zelf effe zoeken.

Dat kan ook toch gewoon met DiskWarrior of niet?

Check dit maar effe.

[quote:b10ce6c8fb="MacEvisu"]Dat kan ook toch gewoon met DiskWarrior of niet?

Check dit maar effe.[/quote:b10ce6c8fb]

Ik heb het geprobeerd met PodSalvage en daarmee heb ik alle interviews teruggevonden, maar ze zijn niet volledig.
Es DiskWarrior proberen.

Bestaat er een demo van DiskWarrior?

[quote:d60aa857d8="Velonomika"]Bestaat er een demo van DiskWarrior?[/quote:d60aa857d8] Gevonden dat er gene bestaat.

Ik weet dat sommige interviews net geen of meer dan 100mb zijn, maar PodSavage vindt geen enkele van meer dan 50mb. Zou dat een reden hebben. Hij kan wel grotere bestanden vinden, hij heeft audiobooks van 180mb gevonden.

Het probleem is opgelost!!

Vandaag opende ik iTunes en hij had zelf een afspeellijst aangemaakt met daarin alle interviews. Oef gelukkig maar, want eigenlijk waren de interviews van m’n vriendin voor haar thesis. Ik heb het gisteren nogal warm gehad.

Zo is m’n vriendin haar thesis gered en daarbij ook m’n relatie. :smiley:

Greetz