Dringent!! Stropdas-zitten

vannavond ga ik met een aantal vrienden stropdas zitten in een cafe.

Voor diegene die niet weten was stropdas-zitten is ik zal het ff uitleggen.

Je krijgt een stropdas om deze word met een skijker aan de bar vastgemaakt. Dan moet je per uur minimaal 5 biertjes naar binnen werken. Je valt af als je naar de wc moet om te plassen.

Dus ik d8 misschien hebben jullie nog wel tips om al dat vocht vast te houden.
:lol:

'k wil natuurlijk wel winne he:)

Veel zout eten misschien?

neem een pot zout mee

[quote:169479d2cc="emiel01"]va[color=red:169479d2cc]nn[/color:169479d2cc]avond ga ik met een aantal vrienden stropdas zitten in een cafe. Voor diegene die niet weten was stropdas-zitten is ik zal het ff uitleggen. Je krijgt een stropdas om deze wor[color=red:169479d2cc]d[/color:169479d2cc] met een s[color=red:169479d2cc]k[/color:169479d2cc]ijker aan de bar vastgemaakt. Dan moet je per uur minimaal 5 biertjes naar binnen werken. Je valt af als je naar de wc moet om te plassen. Dus ik d[color=red:169479d2cc]8[/color:169479d2cc] misschien hebben jullie nog wel tips om al dat vocht vast te houden. :lol: 'k wil natuurlijk wel winn[color=red:169479d2cc]e[/color:169479d2cc] he:) Veel zout eten misschien?[/quote:169479d2cc]0-Doe het niet in een Heineken-kroeg, want dat bier verandert je blaas in een Kärcher. 1-Zet de lege glazen onder aan je broekspijpen en vul ze zelf bij. Dan hoef je niet naar de wc te lopen en houd je het avondje betaalbaar. 2- ga niet experimenteren met zout, want ik vind het zonde van mijn ziekenfondsbijdrage als er voor een analfabeet als jij een ambulance moet uitrukken.

Doe een sterkzuigende luier aan :P :bigsmile: :wink:

gewoon zorgen voor een lege blaas en een gevulde maag, dan komt het allemaal goed :)

Ad Fundum!

[edit]
En overdrink jezelf natuurlijk niet :slight_smile: Weet wanneer je verloren hebt. Het is namelijk niet charmant als jij een grote pizza neerlegt op die bar.

Je kunt ook heel eenvoudig zelf een catheter inbrengen.... :wink:

hej hei kan goet tiepen vindT je ook nied?

de sterkzuigende luier heeft het meeste slaagkans , ZEKER

Een draak inhuren, zoals die grapjas van hierboven.... :wink:

[quote:3ba712915b="Turbanus"]Een draak inhuren, zoals die grapjas van hierboven.... :wink:[/quote:3ba712915b]

Dan weten we in ieder geval zeker dat de wedstrijd niet langer dan een uur duurt, omdat iedereen dan in zijn danwel haar broek urineert van het lachen.

Q: Wat is het toppunt van sm? A: Een baby met een leren luier aan...

LOL @Trabant :D

Topic titel ook al gezien?? :innocent:

[quote:99f2ea00c1="maceddy"]Topic titel ook al gezien?? :innocent:[/quote:99f2ea00c1]Ja, ik lees [url=http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=13]hier[/url] telkens [i:99f2ea00c1]Dirigenti[/i:99f2ea00c1]. Ik verkneukel al me bij het beeld dat er van dat gezelschap eentje ineens vreselijk onwel wordt en instinctief met een noodgang naar de plee wil, maar na een halve stap vastgespijkerd blijkt.

ha ha.. ja!

ik ook al…

dirigent, stropdas en zitten… snapte het verband ook al niet echt… :roll:

Blijven staan, van zitten moet je eerder pissen. Verder is 16 jaar natuurlijk klote. Heb je nog weinig buffer, en slecht gewend, je bent pas net een paar maanden aan het bier ;-)

De schreiver van did topik geefd twee dingun aan:

1: het is inderdaad slecht gesteld met het Nederlandse onderwijs
2: de verkoopgrens van alcoholhoudende dranken kan zeker naar 18 jaar

Is die dirigent nu nog van zijn kruk geflikkerd, of ging het hele feest niet door?

[miere(n)neukmodus] Zodra ik tijd heb, ga ik werken aan een ondernemingsplan voor een bureau dat bijlessen Nederlands verzorgt. Dat moet dat toch een enorme groeimarkt zijn. Uit de reacties hier blijkt toch weer dat het argument ‘ja, maar ik hoef niet goed te kunnen spellen want iedereen snapt toch wat er staat’ geen hout snijdt.[/miere(n)neukmodus]

[quote:9bfaf85a7b="Chartreuse"]Is die dirigent nu nog van zijn kruk geflikkerd, of ging het hele feest niet door?[/quote:9bfaf85a7b]Had jij verwacht dat een bezopen zestienjarige snotneus een strakgetrokken dasknoop loskrijgt? De kastelein is al lang en breed naar huis vertrokken, met medeneming van klauwhamer en nijptang. :evil:

lol :P

Reflex is ook wel benieuwd hoe ver deze man gekomen is...