droevig smile-tje bij opstarten

ik heb een 2e hand ipod 60gb gekocht... alleen deze deet het niet:(

nou heb ik hem wel weer aan de praat gekregen maar als ik hem aan zet dan komt er een plaatje van de ipod te staan met in het display van dat plaatje een droevig smile-tje, en er staat een waarschuwings tekens naast dat plaatje…

iemand enig idee wat dit probleem kan zijn?

bedankt!

Een droevige iPod betekend dat 'ie kapot is. Voor meer info kan je je lol op op de Support sites van Apple, zoals 'ie als het goed is ook aangeeft op het schermpje ( www.apple.com/support ).

Wel niet echt slim om een kapotte iPod te kopen :roll: , maar dit wist je waarschijnlijk niet op voorrand. Kunt altijd proberen om je geld terug te vragen en de iPod terug te geven, hangt er vanaf hoe je hem hebt gekregen.

[quote:ce5818418d="ragoooon"]Wel niet echt slim om een kapotte iPod te kopen :roll: , maar dit wist je waarschijnlijk niet op voor[b:ce5818418d]h[/b:ce5818418d]and. Kunt altijd proberen om je geld terug te vragen en de iPod terug te geven, hangt er vanaf hoe je hem hebt gekregen.[/quote:ce5818418d] Mja, ik denk eerlijk gezegd dat de 'verkoper' allang wist dat dat ding het niet meer deed en nu niks meer van zich zal laten horen :x

Inderdaad zou zo soort contract moete worden opgestelt bij verkoop van tweedehandsproducten, indien het product kapot is moet de vorige eigenaar alles terug betalen of eventuele reparatiekosten, zoals bij auto's het geval is (deze moeten 1st een groene kaart krijge bij de controle alvorens te moge verkopen, in Belië toch)