dropdown-menu verdwijnt achter ander frame

Ik ben bezig op mijn eigen site. Die bestaat uit een boven- en onderframe. In het bovenframe zitten dropdownmenu's, maar als je er met je muis overheen beweegt, verdwijnt het 'uitklapsel' achter het frame dat er direct onder zit. Het onderste frame zal gevuld worden met vele verschillende pagina's. Kan ik er voor zorgen dat de uitklapsels altijd zichtbaar blijven?

Groet, Richard

tr

niet met frames werken!

[quote:3fd79df2f7="mac748"]niet met frames werken![/quote:3fd79df2f7]

Waar dan mee?

Het is de bedoeling dat bovenstaand ‘frame…’ altijd blijft staan.

[quote:a346a02b7b="Richard Kruizinga"][quote:a346a02b7b="mac748"]niet met frames werken![/quote:a346a02b7b]

Waar dan mee?

Het is de bedoeling dat bovenstaand ‘frame…’ altijd blijft staan.[/quote:a346a02b7b]
met divs …

Google maaar…

[quote:493ef9cc7f="Jello"][quote:493ef9cc7f="Richard Kruizinga"][quote:493ef9cc7f="mac748"]niet met frames werken![/quote:493ef9cc7f]

Waar dan mee?

Het is de bedoeling dat bovenstaand ‘frame…’ altijd blijft staan.[/quote:493ef9cc7f]
met divs …

Google maaar…[/quote:493ef9cc7f]
Ziet er op zich interessant uit, al heb ik daar nog geen ervaring mee.

Nu komt echter in de onderste (frame) een webshop en in hem bovenste frame navigeer je. Hetgeen je kiest, verschijnt onder. Alles in het onderste deel zijn losse pagina’s en dat kan helaas ook niet anders. Is dat toe te passen met divs?

ikzelf ken der ook niet veel van. maar hetgeen jij daar zegt , bovenaan menu en onderaan allemaal verschillende html pagina's is den klassieke standaard basis...

Je kunt je navigatie toch ook in de pagina's van de webshop opnemen

[quote:6eadb51e32="mac748"]Je kunt je navigatie toch ook in de pagina's van de webshop opnemen[/quote:6eadb51e32]

De webshop wordt gemaakt in EasyShopMaker Pro van Errel. Via een Setup maakt dat programma zelf webpagina’s.

Ik begrijp dus dat het helaas niet mogelijk is dat de popdown bovenop het andere frame verschijnt?

Nee, maar je kan wel de knoppen in het ene frame en de puldowns in het andere frame krijgen met sommige javascript (dhtml) menu's

google: dhtml menu