Dropshadow OSX?

Raaaaaare vraag, maar wellicht goed om eens uit te zoeken.

Is het mogelijk de slagschaduwtjes bij elk venstertje uit te schakelen. Waarschijnlijk niet, en als het al kan switch ik toch meteen over naar schaduw…maar misschien…tja

dat kan met windowshade x van unsanity.com

tinkertool doet het ook

Deze is heel erg simpel te gebruiken. Dubbelklik en de shadows zijn weg, dubbelklik en ze zijn er weer. Overigens kom je er binnen een minuut achter dat je niet zonder kunt.

http://www.unsanity.com/haxies/shadowkiller/

waarom zou je ze niet willen hebben?

[quote:9c07629195="Jan-Willem"]waarom zou je ze niet willen hebben?[/quote:9c07629195]

Somige mensen beweren dat hun computer er sneller van gaat lopen.

[quote:066bb39743="Adriaan Mol"]Somige mensen beweren dat hun computer er sneller van gaat lopen.[/quote:066bb39743]

hmmmm, heb niet veel van gemerkt. misschien merk baar als je een oude g3tje hebt ofzo???

ik heb zo'n oud bakkie, en alleen het verplaatsen van vensters gaat sneller. maar dat weegt niet op tegen het nadeel dat alles er nu verrot uitziet...

Zonder die schaduuwtjes heb jegelijk weer zo'n windows desktop, schiet ook niet erg op dus.

geedrietjuh gaat er ook niet echt sneller van lopen of zo, snel maar weer terug…

ik zou d'r alleen lol van hebben als ik de hele dag met m'n windows rond zit te schuiven

Ik zou het ook zeker niet doen om mijn machine sneller te laten lopen. Heb G4 dual 1gig (met die spiegel derop, handig!) dus daar doe ik het niet voor.

Nee, het was maar een test…en het ziet er niet uit, ook weer opgelost.