Dual Sim Iphone se2020

Hoi allemaal, sinds een paar dagen heb ik twee nummers op mijn Iphone SE 2020. Nu kan ik alleen niet achterhalen hoe ik een van de twee nummers op niet storen kan zetten; terwijl het andere nummer gewoon bereikbaar blijft. Hebben jullie een idee?

Heb ik uitgebreid naar gezocht (werknummer en eigen nummer), resultaat: kan niet…

Zou een mooie feature zijn als je een nummer (werk) om 15:30 tot 7:00 uur op mute kan zetten.

dat zou inderdaad een droom zijn… dan maar direct doorschakelen naar de VM :wink:

Hetgeen je kan doen is je esim uitzetten na vijf uur. Je bent dan op dat nummer niet meer bereikbaar via je mobiele nummer. Daarnaast heb ik naast de gewone Whatsapp, Whatsapp for Business geinstalleerd, waaraan ik mijn tweede nummer heb gekoppeld. Via Whatsapp for Business kan je dan gewoon gebeld blijven worden. Maar die meldingen kan je natuurlijk ook uitzetten. Daarnaast heeft Whatsapp for Business een mooie afwezigheidmelding-optie.

Tweede nummer heb ik by Simyo aangeschaft. Vergeet de databundel daar, want je kan gewoon gebruik maken van je databundel van je eerste nummer. Ben je voor pak 'm beet 6 euro klaar of zo.

Dank! W-F-B is mij inderdaad bekend. Die staat er al op en werkt erg prettig