Dubbel iTunes ...

Weet iemand een manier om twee iTunes windows naast elkaar kan draaien. Hierdoor zou je beter kunnen "mixen" of kan dit misscien met een ander programma ?

Er bestaat volgens mij ook een plug-in voor Winamp (of was het nou Media Player) :)

volgens mij kan je hem met windows media player en iTunes apart afspelen... dus door elkaar spelen

dubbelklik op een playlist :innocent:

Pluk gewoon een mixprogramma van het net... op [url=www.versiontracker.com]VersionTracker[/url] vind je er vast wel een aantal.

Je moet een programma zoeken wat daarvoor geschikt is. Ben zelf geen voorstander van plug-ins om programma's dingen te laten doen waar ze niet voor gemaakt zijn.

Kijk ff bij
www.mixvibes.com of bij www.pcdj.com

Ik ben ook geen plugin liefhebber maar kent iemand dan misschien ook even een leuke mix programma want het aanraden van versiontracker is simpel maar goed zoek er maar eens een die goed werkt. Misschien dat iemand een goed programma kent.

Gewoon simpel handig zonder overbodige opties.

Traktor DJ Studio is heel goed. Natuurlijk zijn er wel veel opties maar het is erg gebruiksvriendelijk ! Helaas is het geen Freeware, maar je kan de demo wel downloaden...

Klik…