Dubbele mail, mail is gone...

Dag allemaal,

Ik heb een beetje problemen met mijn mail sinds in mijn nieuwe MacBook heb. Had daarvoor een PB, geen problemen mee gehad. Het volgende:

Ik heb eerste mail gebruik, maar dat werkte niet lekker m.i. Maar daar kreeg ik elke mail dubbel binnen.

Nu gebruik ik weer entourage, maar als ik nu mijn mail binnen haal krijg ik de volgende foutmelding:

Can’t recieve the file, it’s gone!

Account: xxxxx

Dit krijg ik alleen als ik een mail binnen krijg. Ik heb de instellingen van verwijderen van de server al gecontroleerd, daar ligt het m.i. niet aan.

Kan iemand dit, en zo ja, is er oplossing voor??

Thnx Roel

Kijk eens op [url=http://www.entourage.mvps.org/]deze[/url] site. Daar staan veel Entourage vragen beantwoord.

Hey,

Zeker een handige site… Alleen kom ik met mijn fout melding niet veel verder. Zou het met mijn provider te maken kunnen hebben??

Roel

ik heb ook eeb mailvraag maar ik weet niet hoe ik een nieuw topic moet aanmaken ik kan bijna geen mailtjes meer verzenden ik krijg dan een mailtje van internet mail delivery en dan verstuurt hij mn bericht niet, weet iemand hoe ik mn probleem op kan lossen macgac312

[quote:1718b32b02="roelboekel.nl"]Hey,

Zeker een handige site… Alleen kom ik met mijn fout melding niet veel verder. Zou het met mijn provider te maken kunnen hebben??

Roel[/quote:1718b32b02]
Geen idee. De melding dat 'ie de file kwijt is vind ik vreemd. Entourage slaat de mail nl. niet in losse bestanden op, maar in één grote Entourage database.
Heb je al eens geprobeerd de Entourage database opnieuw op te bouwen?
Dan moet je Entourage starten met de [option] toets ingedrukt (of [command]?).

Dat je de mail in Mail dubbel ontvangt, komt dat soms omdat je twee keer hetzelfde mail account hebt aangemaakt in de voorkeuren?

[quote:32f2a9b8c4="macgac312"]ik heb ook eeb mailvraag maar ik weet niet hoe ik een nieuw topic moet aanmaken ik kan bijna geen mailtjes meer verzenden ik krijg dan een mailtje van internet mail delivery en dan verstuurt hij mn bericht niet, weet iemand hoe ik mn probleem op kan lossen macgac312[/quote:32f2a9b8c4]

Hoe je een nieuw topic aanmaakt kun je in de FAQ lezen.

Kun je de foutmelding die je krijgt exact aangeven? Want deze melding is te vaag om er iets mee te kunnen doen.