Dubbele nummers in itunes

hallo,

door een stom foutje bij het recoveren van mijn ipod heb ik al mijn nummers dubbel in itunes staan - weet iemand hoe ik makkelijk de helft van de nummers kan verwijderen? dat zou me wel wat uurtjes aan delete- 2x pijltje beneden - schelen… alvast bedankt!

je kan alle dubbele nummers selecteren en dan de helft handmatig verwijderen. wijzig>tooon dubbele nummers.

vreemd... die optie staat er bij mij niet. komt dat door een oudere versie (4.6)?

Ja, iTunes 6.0

Is trouwens geen perfecte functie. Hij ‘kijkt’ alleen naar de titels en niet naar bijvoorbeeld het album of de speeltijd. Hij ‘ziet’ dus de studio- en de liveversie als één. Het maakt het zoeken wel makkelijker.

[quote:44f2028732="herrputti"]vreemd... die optie staat er bij mij niet. komt dat door een oudere versie (4.6)?[/quote:44f2028732] volgens mij zit die functie er al langer in dus moet je kijken of ze het in vorige versies op een andere plek hadden staan. anders kan je natuurlijk altijd nog de nieuwste versie installeren.

Je kan ook kijken op datum van toevoegen: "toegevoegd". Wanneer heb je die liedjes overgedragen? En dan zo alles dat op die datum erop staat deleten.

[quote:e037d9ddd7="herrputti"]vreemd... die optie staat er bij mij niet. komt dat door een oudere versie (4.6)?[/quote:e037d9ddd7]

nee ik gebruik versie 4.7 en daar staat het wel, dus als ik jouw was zou ik of 6 downloaden of 4.7 want zonder dubbele nummers tonen is het een rotklus.

[quote:1f6507705e="Mc Erik"]Ja, iTunes 6.0

Is trouwens geen perfecte functie. Hij ‘kijkt’ alleen naar de titels en niet naar bijvoorbeeld het album of de speeltijd. Hij ‘ziet’ dus de studio- en de liveversie als één. Het maakt het zoeken wel makkelijker.[/quote:1f6507705e]

die functie maakt ook geen onderscheid als je iets met of zonder hoofdletter typt.