Dumpert werkt ineens niet meer?

Goed, over de ernst van het probleem valt te twisten.
Maar ineens werkt Dumpert niet meer op mijn iMac of rMBP. De site laat gewoon, maar zodra ik een filmpje aan klik begint deze niet af te spelen.

Beide systemen draaien ML en Safari 6. Op Chrome duurt het minstens een minuut en dan begint het filmpje ineens af te spelen.
Youtube en andere flashsites werken wel gewoon.

Internet werkt ook gewoon naar behoren (Down 42Mbps / Up: 15Mbps)

Waar kan dit aan liggen? Heb de cache al leeggemaakt. En de instellingen van Flash verwijderd..

Ik denk dat het aan de flashplayer ligt. Ik wilde daarnet op mijn blog een soundcloud bestandje afspelen en ik kreeg ook geen klank. YouTube werkt wel. Ik gebruik Safari 6 op een MacBook Pro 13" en een iMac 21,5".

Ik heb even voor je gekeken en filmpjes ook bij mij spelen de filmpjes niet af, hij scherm blijft zwart met een 'play' logo in 't midden.

Safari 6, ML, MBP.

Gebruik echter ook nog steeds de flash player op youtube (en niet HTML 5) en daar werkt wel alles naar behoren ;-)

Dan zal er wel een probleem bij meerdere Macs zijn met filmpjes afspelen op verschillende sites. :slant:
Hier werkt alles nog gewoon.

Wat Bart01 omschrijft is het precies. Nou goed dan weet ik dat het niet bij mij ligt!

Op safari, MBA, 10.8.2 ervaar ik hetzelfde probleem als genoemd. Met firefox (en add-block installed) no worries. Geen reclame en speelt direct.

Bij mij doet hij het ook al twee dagen niet. MBP mid 2009 Mountain lion.

Niemand een oplossing? In Firefox doet hij het namelijk ook niet.

Nee, jammer. Hier doet hij het nog.

Safari (laatste versie, OS 10.8.2) op een iMac.

De versie van JWplayer op dumpert.nl is 5.7, de nieuwste is echter 5.10. Goed mogelijk dat deze oude versie het niet goed doet met de nieuwste Flash versie. Dan zou het opgelost moeten zijn als dumpert.nl naar een nieuwere versie gaat. Ik heb het hier dat sommige filmpjes het niet doen, na een paar refreshen dan weer wel. Andere filmpjes doen het gewoon meteen. Andere optie is een adblocker, privacy tool, scriptblocker, enz. die het een en ander blokkeert waardoor filmpjes niet laden. Dat zie je ook wel bij vimeo en youtube. Als je die sites en hun content delivery network (cdn) exclude zou het goed moeten werken.

ik heb hier hetzelfde probleem filmpje doen het niet heb al safari vernieuwd flash geupdated noem maar op niks werkt iemand de oplossing

probleem opgelost zat in de instellingen van flash player ik heb nu veranderd van toestaan dat sites informatie opslaan op deze computer veranderd in mij vragen voordat nieuwe sites informatie op deze computer mogen opslaan.
in de flash player

Daar ligt het niet aan want standaard is het opslaan van informatie door sites al toegestaan. Het is overigens niet aan te raden om die instelling te wijzigen want dan weet je zeker dat diverse Flash zaken niet meer werken (YouTube en Vimeo gaan dan ook moeilijk doen). Dat de player bij dumpert niet werkt heeft een andere oorzaak.

oja ben al dagen aan het zoeken en na deze handeling werkte het ineens wel geef mij dan de goede oplossing waardoor het dan ineens niet werkte. overigens deden you tube en andere filmpjes het wel gewoon

Bij mij is het nu ook opgelost, de instelling zoals MikeH beschrijft stond al goed daarnaast heb ik onder Opslag>Lokale instellingen per site.. > Dumpert weggehaald. Nu laat hij weer gewoon!(:

@mikeh Zou je voortaan interpunctie in je bericht willen gebruiken? Dit leest echt k*t.
Mooi dat het weer werkt!

Bij mij werkt hij ook weer. Ik heb flash gedowngrade naar de volgende versie:

Adobe Flash Player 11.4.402.265

http://mac.oldapps.com/flash_player.php?old_flash_player=1257

@mikeh: hier op een tweetal systemen niet nadat ik die optie uit had gezet. Toen ik de optie weer aan zette werkte alles weer. Aangezien de optie voor data opslaan standaard aan staat en de meesten daar niets aan wijzigen gecombineerd met mijn eigen ervaring waarbij ik 100% zeker weet dat data lokaal opslaan is toegestaan is de conclusie dat de oplossing die je gevonden hebt nooit de oplossing voor het specifieke probleem in dit topic kan zijn.

Wat jij hebt gehad is klaarblijkelijk een totaal ander probleem wat je toevallig nu bij Dumpert hebt ontdekt. Het heeft in ieder geval geen relatie met wat hier aan de hand is. Het probleem wat in dit topic besproken wordt lijkt heel specifiek in de huidige Flash versie en Dumpert's versie van JWplayer te zitten. En wellicht nog in dingen als adblockers, etc.

Heren, net nieuw hier om mijn probleem voor te leggen. Ik kan sinds kort GEEN filmpjes van Geenstijl en geefme afspelen op mijn iPad1 of iPhone 4s en 5 afspelen. Kan iemand mij helpen ??

De site gebruikt Flash wat door iOS apparaten niet wordt ondersteund. Voor deze apparaten is er de Dumpert app. Dat al eens geprobeerd?

Is hier al een fix voor? Sinds kort kan ik filmpjes op Dumpert op mijn Macbook Pro ook niet meer afspelen.