duur langer dan toegestaan

Dag,

ik heb een imovie project van 1 uur en 12 minuten. Bij het inladen in idvd krijg ik deze melding:

Het project duurt langer dan toegestaan. U kunt de dvd niet branden als de codering is ingesteld op ‘Hoogste prestaties’. U kunt deze instelling wijzigen in het voorkeurenvenster van iDVD.

wat is de maximale duur eigenlijk en kan dit worden omzeild: mijn dvd’s kunnen 120 min bevatten en ik wil eigenlijk wel de beste kwaliteit?

daarnaast heb ik een porche DVD brander geleend van iemand. ik werk op een ibook G4 en kan de brander alleen via usb aansluiten. ik krijg bij idvd echter niet de mogelijkheid om de dvd te branden (de optie blijft grijs). wat doe ik verkeerd?

Misschien heb je samen met je menu's en overgangen meer dan 2h... Ik heb het laatst ook aan de hand gehad, heb toen een paar foto's uit mijn slideshow verwijdert, en toen ging het wel. Nu weet ik niet of jij ook slideshows hebt, anders moet je je kwaliteitsinstelling eens veranderen.

Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je een grotere opslagcapaciteit suggereert dan beschikbaar op een standaard DVD, dat je dan uiteindelijk een bestand krijgt van zeg 6 Gb, maar dat je vervolgens beter met DVD2OneX deze dvd-bestanden kunt samenpersen tot de maximale 4.4 Gb. Hiermee heb je superkwaliteit (een gewone DVD met 1.30 uur speeltijd staat meestal ook gewoon op een laag) op 1 normale DVD. www.Patchburn.de proberen om de USB brander aan de gang te krijgen

de duur van de film is in imovie 1:12. niet meer. het is inderdaad een foto dvd.

nog een probleem: als ik een dvd (merk imation) in de brander doe, dan zegt mijn Panther dat de schijfeenheid niet kan worden gebruikt: foutcode 0x80020025.

heb wel oplossingen gezien, maar die waren voor tiger en ik draai panther.

Patchburn is er ook voor Panther. Daar draait mijn DVD-106 ook prima door.

patchburn was de oplossing. Daarnaast moest ik de dvd op hoogste kwaliteit zetten ipv hoogste snelheid.

Tnx Marniniman, ook de foutcode is nu weg, prima progje!