DVD backuppen lukt niet

Heb hier een DVD die niet te kopieëren is, althans dat vermoeden krijg ik. Er staat een map op die ik nog niet kende. Kijk zelf maar. Als iemand tips heeft dan zijn ze van harte welkom:

Niet waar de pijl bijstaat maar de map Jacket_P

[img:a2122faa5f]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11408[/img:a2122faa5f]

O ja dit staat in de desbetreffende map:

[img:a2122faa5f]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11410[/img:a2122faa5f]

Als je googled naar jacket_p kom je er achter dat het dvd achtergrond plaatjes zijn, gewoon meebranden [quote:dc301531f0]Yeah, once I figured out that the jacket_p folder contained those movie poster pics that you see when you press stop of the dvd player, i tried adding them to my data project when burning a dvd-r. very simple thing to do, but it adds that extra level of coolness to the finished disc. does anyone know what program will let me actually view the mp2 pics? everything i have wants to play them as a media file... Mike[/quote:dc301531f0]

Tja dat wist ik al :) Maar komt het door deze map dat ik niet kan backuppen. Mac the Ripper doet het niet . DVDBackup niet en OSEX doet het ook niet. Voor de rest weet ik geen programma's voor de MAc die kunnen rippen of een [b:4139201e34]eventuele[/b:4139201e34] beveiliging kunnen omzeilen.

Hoe groot zijn die MP2's. Is het niet stiekem de eigenlijke film? Een MP2 is eigenlijk een MPEG2 zonder geluid, ongemuxed zeg maar.

[quote:21d3c469f1="Martiniman"]Hoe groot zijn die MP2's. Is het niet stiekem de eigenlijke film? Een MP2 is eigenlijk een MPEG2 zonder geluid, ongemuxed zeg maar.[/quote:21d3c469f1]

Die mpeg2’s zijn zelfs niet met een windhoos bak af te spelen

Als de DVD beveiligd is weet ik het ook niet, normaal kan je ze gewoon naar je desktop slepen

Stuur een kopietje naar de maker van MacTheRipper en vraag of ie deze beveiliging in de volgende versie kan kraken. Oeps, ik zei "kopietje" :mrgreen: :mrgreen: Origineel op de post dus :P

Zoek iemand met een Windows-computer en installeer 'AnyDVD' dat programma kraakt alles!

Het kan haast niet aan die map liggen. Ik heb laatst ook een DVD gehad met zo'n map en ik heb gewoon een kopie kunnen maken.

[quote:0b60123457="unSOUND"]Het kan haast niet aan die map liggen. Ik heb laatst ook een DVD gehad met zo'n map en ik heb gewoon een kopie kunnen maken.[/quote:0b60123457]

Feit blijft dat sommige DVD’s bijna niet te kopieren zijn zonder goede software. (Madagascar bijvoorbeeld.)