DVD brander testen met 3,5" IceCube behuizing?

Als extra backup gebruik ik een externe HD in een FireWire IceCube behuizing. Kan ik de harddisk tijdelijk vervangen door een Sony DVD brander (DW-U11) om deze te testen of die gezien wordt door OS X. De IceCube behuizing werkt met de 911 Oxford chipset ATA naar FW. Kan ik dit ongestraft doen zonder dat er rookpluimen verschijnen? Of is dit bij voorbaat al een kansloos experiment? (Gegevens over de Sony DW-11U kan ik niet vinden) Heb nog geen 5.25" FW behuizing, maar als dit niet werkt is het natuurlijk zinloos om er een aan te schaffen. Wie kan mij adviseren?

BVD

Als het een 5,25 behuizing is kan je daar alle media inproppen. IDE kabel en stroomkabel inprikken en starten maar. Meer hoeft er niet gedaan.

Hij wordt wel gezien als drive maar niet als superdrive dus je kunt niet branden met iApps dan.. er bestaat wel een hack voor die ik wel voor je heb.. Als je em aan de interne ide controller hangt dan ziet ie em na een update wel als superdrive! als je die hack wil stuur maar een pb.. of ichat staat ook wel vaak aan..

Werkt dus niet, brander wordt niet herkend. Nou ja niet, Toast wist wel het typenummer te vertellen maar meer ook niet. De jumpers master en slave heb ik ook verzet doch zonder resultaat. Er gaat niets defect, alles werkt weer als vanouds. Maar als iemand nog een idee heeft.....