DVD Database

Voor de pc is er een programma "DVD Profiler". Je typt er de barcode in van een DVD en hij haalt alle info over deze DVD op van internet. Je kunt heel eenvoudig een bibliotheek aanleggen van je DVD collectie. Nu wens ik zo weinig mogelijk met een pc te werken dus zoek ik een vergelijkbaar programma voor de mac. Twee vond ik er... Delicious Library, ziet er leuk uit en kan naast DVD ondermeer ook een CD en een boeken bibliotheek aanleggen en DVDPedia, hetzelfde idee maar wat kariger om aan te zien. ECHTER, geen van beide vindt nederlandse DVD's. Weet iemand een programma waarmee ik WEL een bibliotheek van NEDERLANDSE DVD's kan aanleggen middels de barcode van de DVD?

Nee ik vrees dat dat niet beschikbaar is. Ik gebruikte voorheen dvd cache en ik ben een paar weken over gestapt op Delicious Library. Maar geen van beiden zijn nederlands. Ik denk toch dat we het bij engels moeten houden :cry:

Su6 Macian

Da's dan jammer. De eerste vijf DVD's die ik probeerde in te voeren werden al niet gevonden. DVD Profiler daarintegen had er geen enkele moeite mee. Ik hou het dan maar bij de XP laptop.

Bedankt… :apple:

Wat je wel zou kunnenproberen is een account aan maken bij moviemeter Daat kan je al je film is bewaren, tis nederlands enl alleen te gebruiken online.

Greetz Macian