Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
DVD’s die ik met TOAST 6.03 aan het branden ben kunnen niet volledig op mijn NAD 532 DVD-speler bekeken worden. Ik krijg vanaf de 2 helft schokkerige beelden en sprongen. NAD is originele staat en speelt enkel regio 2 DVD’s af. Op mijn PB 15,2 met superdrive + 1 GB RAM gaat het bekijken van de schijven perfect.
Ik ripp eerst met DVD backup met regiocode 2 de DVD en vervolgens breng ik hem op max. 4,4GB met DVD2oneX. (versie 1.3.0) Hierbij gebruik ik de film optie en selecteer ik enkel de hoofdfilm. Vervolgens maak ik in Toast AUDIO_TS (leeg) en VIDEO_TS op de DVD aan incl. de inhoud van mijn DVD. Branden heb ik zowel op dubel als op enkel speed gedaan zonder verschil in resultaat.
DVD’s zijn perfect op andere spelers (LG, JVC) maar niet op de NAD.
Ik heb al verschillende schijven uitgeprobeert. (NASHUA en PRINCO)
Ik heb geen idee waar dit nu aan kan liggen. Zijn de schijven met 4,4GB toch te vol? Ik denk dit omdat schijven kleiner dan 3GB vertonen ook op de NAD geen mankementen. Beeld 100% en alle menus en geluidsporen aanwezig.
Ik ben nieuw met Mac’s, heb wat problemen gehad met mijn scherm, toch hou ik heel veel van mijn baby!