DVD "klemmetje" voor in albums

Michien niet helemaal in het goede topic, maar ik kon niets beters vinden. Ik maak regelmatig fotoboeken en verzorg soms ook video van een bepaald evenement en/of gebeurtenis. Nu wil het zo zijn dat ik nu beide heb gedaan en ik graag een album (natuurlijk gemaakt via iPhoto, blijft er eentje met de mooiste albums) wil maken waarin ik voorin de DVD bijplaats.

Ik zoek dus iets waarmee ik dit redelijk professioneel kan doen, maar kan het niet vinden. Ik heb zelf zat sleeves, van plastic en papier die ik er natuurlijk in kan plakken, maar dat is niet helemaal wat ik wil. Mijn kinderen hebben een boek met CD'tje erbij en die zit vast met zo'n drukklemmetje dat ook in DVD of CD doosjes zit. Dat is wel iets dat me wat lijkt, maar ik kan ze nergens vinden, ik googel waarschijnlijk ook nite goed omdat ik niet weet hoe het heet...

Kan iemand mij helpen?

Ik heb dit ooit gedaan met een zwart rubbertje dat je normaal onder een stoel poot plakt ter bescherming van je vloer.

Dit werkt erg goed.

Wij hebben een keer voor een mailing deze 'klemmetjes gebruikt.

Kijk eens bij Ahrend of office centre.

een goede boekhandel zou ze ook kunnen hebben.

Helaas weet ik niet meer waar wij ze toen gekocht hebben.
De klemmetjes werkte veel beter dan de plastic sleeves die je ook kan kopen.

Succes

Ahrend = overtoom of iets dergelijks.
Je moet bij een kantoor artikelen winkel zijn

Inderdaad, wat Frunk aangeeft is ook een mogelijkheid. Je zorgt voor een mouse/rubber schijfje en plakt het vanvoor, de diameter zou gelijk moeten zijn an die van een CD gaatje. Dan oogt dat netjes!

Je bedoelt waarschijnlijk zoiets: [url=http://www.bizzclips.eu/prodtype.asp?strParents=&CAT_ID=120&numRecordPosition=1]CD dots[/url]. Deze kun je vaak ook wel 'krijgen' bij grafische afwerkers (binders, e.d.).