dvd muziek importeren in itunes, heeeeelp!

Graag had ik muziek van een dvd in itunes geimporteerd. Heb op het forum eens gezocht en heb het geprobeerd op de volgende manier: eerst DVDBACKUP1.3(change region control coding heb ik niet aangevinkt)gebruikt, dan de video ts map geimporteerd in het prog.EXTRACTOR O.97(alleen de bestanden die vetgedrukt waren in de video ts map de andere kon ik niet selecteren)heb daar alleen SAVE AC3 AUDIO aangevinkt, vervolgens heb ik het programmas MAC3DEC1.6.3 en BD4GO uitgeprobeerd om de ac3 files om te zetten naar mp3 of aiff (heb al de instellingen eens uitgeprobeerd) maar in beide kwam ik niet verder dan één aiff bestand van enkele minuten, ligt het aan de instellingen of de programmas? Heb dit met meerder dvd's uitgeprobeerd.

WIE HELPT MIJ VERDER,
wenkie :x

Wat ik nu ga vertellen is niet de manier maar....

Er is een programma, wiretap genaamt. Wat dat programma doet is alle audio die jij uitstuurd van de computer opslaan. Dit is handig als je live muziek aan het maken bent met reason o.a. om dat dan terug te kunnen luisteren. Je zou je hele DVD kunnen afspelen en wiretap laten lopen. Dan heb je het geluid in AIFF. Ik weet de manier niet om het direct op mp3 te zetten dus…

Succes

[quote:bf39b4acfd]....heb je het geluid in AIFF. Ik weet de manier niet om het direct op mp3 te zetten dus.[/quote:bf39b4acfd]

Als het goed is kan je AIFF bestanden gewoon in iTunes weer converteren naar MP3 of iets anders.

[quote:eb00d6fa4c="nma"][quote:eb00d6fa4c]....heb je het geluid in AIFF. Ik weet de manier niet om het direct op mp3 te zetten dus.[/quote:eb00d6fa4c]

Als het goed is kan je AIFF bestanden gewoon in iTunes weer converteren naar MP3 of iets anders.[/quote:eb00d6fa4c]

Dat kan inderdaad, heb ik zelf ook al vaker gedaan.

Had het prog. wiretap al maar nog nooit gebruikt , als ik dan mijn manier van werken (zie vraag) en de manier van werken met wiretap vergelijk kom ik tot het besluit: "WIRETAP RULES"(zo eenvoudig). Van de instellingen bij preferences ben ik afgebleven als er nog tips zijn i.v.m de instellingen altijd welkom.

THANKS
wenkie :lol:

Ik gebruik WireTap altijd om internet radio te tapen. Werkt echt oke. En een vriend gebruikt hem als hij met allemaal audio programma's aan het frieken is. Kan die het later terug horen.

Qwa instelling is het simpel denk ik.

[img:0d518a1b79]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=2537.jpg[/img:0d518a1b79]

Instellingen zijn op deze manier ingesteld.

Nog eens bedankt,

wenkie :lol: