DVD player has unexpectedly quit

the Application DVD player has unexpectedly quit is de melding die ik elleke keer krijg als ik een dvd wil kijken HELP al vast bedankt voor de reactie`s

doet ie het wel in een 'losse' dvd-speler?

ja een koop dvd loopt ook vast

helpt opnieuw installen van de dvd player?

heb jij een losse dvd player dan ?

DesertDog kijk even op mijn side ik was er wel over te spreeken wat jij

software-matige player niet 42cm hardware-speler!

niet te bijdehand [off topic] hè kale [/off topic]

Heb je developer-tools geinstalleerd? dit geeft namelijk problemen met de dvd-player (zelfs een serious error), wel makkelijk op te lossen met een terminal commando.

Beste is de DVD speler opnieuw installeren.Hiervoor heb je pacifist nodig(versiontracker),daarmee kun je van de Jaguar CD de package DVD extracten en vervolgens opnieuw installeren. >Macosx install disc1>System>Installation>Packages>essentials Mocht dat niet helpen dan kan het zijn dat je DVD als externe speler niet wordt herkend.Is het een firewire?(denk het) Dan heb je MB toolkit nodig die zorgt ervoor dat je externe DVD herkend wordt.MB toolkit is Mac Bidouille toolkit.Als je die nodig mocht hebben mail me dan want ik kan nergens meer een link vinden.Ik heb hem in ieder geval.

Heb link alsnog gevonden

MB toolkit

de eerste optie werkte ik brand een hoop dvd`s en kon ze niet controleeren bedankt voor de tip

Hey DesertDog... prachtig met die terminal commando en zo.. maar wat is de commando? want.. ik heb een serious error met mijn dvd-speler en dat komt denk ik door developer tools!!