DVD regio vrij?

Heeft iemand al ervaring met het regiovrij maken van een TiBook COMBO speler van Matschita?

Logisch dat niemand dit weet,er is geen patch(nog niet) voor de combo, wel voor de g4,gisteren gevonden en gedaan ,lekker US regio video zitten kijken.Mijn DVD is nu regiovrij!

Ik heb een Powermac G4 met een combo drive, waar kan ik een update vinden om m'n DVD regiovrij te krijgen? ;] Kan ik tenminste wat fatsoenlijke horror importeren ;]

[url]http://www.wormintheapple.gr/macdvd/[/url] Hier vind je alle informatie.Goed kijken naar het type speler en goed(vooral heel goed de instructies lezen. Patch werkt vanuit OS9.

Bedankt! Ik ben druk aan het lezen nu! ;]

Mail me even als het gelukt is. TZ

Kan ik ook mijn nieuwe I-mac flat panel dvd regiovrij maken? en kan dat dan ook onder OSX of classic want OS9 heb ik niet geinstalleerd! olav

Kijk hier even of je DVD speler erbij staat.Bedenk wel dat als het niet lukt,je geen garantie meer hebt. Installatie is vanaf OS9!

waar in mijn apple kan ik het type nummer van mijn dvd-speler vinden? olav

X:about this Mac-more info- Apple system profiler -devices and volumes-(cd)dvd rom-product identification+Vendor Identification

9: Apple menu-Apple system profile- idem

dom dom dom, ik was daar al maar die driehoekjes. ik klikte op de text i.p.v het driehoekje. ben ik nog niet aan gewend. pioneer dvr 104. daar is een patch voor maar ik heb geen os 9 is die nog te koop? bedankt voor de hulp, olav

Hij is misschien nog wel te koop,maar ga naar een willekeurige bezitter met een Mac in de buurt kans van 9 op 10 dat ie een OS 9 CD heeft.

Ti book is nu ook regiovrij!

Hoe dan?

gewoon de link hierboven in het thread volgen,ze hebben sinds kort een patch voor de tibook,maar je moet wel de combo matshita CW8121 hebben. TZ,voor jou moet het dan "a piece of cake " zijn.

Ik heb het alleen niet nodig... :) ;)

Hey thanks!

Was even de tools downloaden en meteen m’n DVD-drive regiovrij gemaakt.
Nu kan ik eindelijk mijn regio 2 DVD’s gewoon op m’n kamer bekijken (die van mij stond gelockt op R1 omdat ik een hoop R1 DVD’s heb).

En ook mijn dvd speler, in een i-mac flatpanel is nu regiovrij. dank voor de link en de hulp. olav.