DVD-RW bekijken

Ik formateerde een DVD-RW via een DVD-recorder en kopieerde er tv-beelden op. Als ik deze beelden wens te bekijken op mijn powerbook is dit onmogelijk. Op mijn bureaublad verschijnt een CD-R icoon. Als ik dit open blijkt dit leeg te zijn. Ik kan deze DVD ook niet herformateren via mijn powerbook. Wat doe ik verkeerd ?

heb ditzelfde euvel. hebben hier een lg dvd recorder. Nu heb ik de handleiding zitten lezen. Je kunt de dvdrecorder 2 manieren laten opnemen. 1 manier : alleen op de dvd recorder af te lezen (wat jij dus ook hebt gedaan, en ik). En op manier 2. dan maakt hij er iets van zodat je het op meerdere spelers kunt aflezen. Ik heb het nog niet voor mekaar gekregen. maar het zou moeten kunnen.

finaliseren? :?

ik heb dat ook al gedaan: opnemen van een film op een DVD-RW met een standalone dvdrecorder; netjes in de video mode en dan finaliseren op de Mac niet af te spelen: maar als ik dan rip met DVD2oneX of YadeX dan gaat het wel

dit probleem doet zich niet voor als ik op DVD-R opneem (en ook finaliseer)

Probleem is opgelost. Ik moest de dvd nog finaliseren. Eenmaal ik dit had gedaan, kon ik de dvd perfect bekijken op mijn Mac. Bedankt voor de tip.