DVD Schoonmaken

Er is net cola over een DVD gegaan, volgens mij is het erin getrokken..er zitten nu hier en daar stippen en kan ze niet wegkrijgen, heeft iemand enig idee hoe ik deze dvd weer goed werken krijg ?

Bvd :slight_smile:

Even in een bakje lauw water en wat shampoo leggen, en zachtjes met je vingers ( niet met een spons of borstel ) over de vlekjes vrijven.

Heeft niet geholpen..toch bedankt :) Wordt dus een nieuwe kopen.

afwasmachine... niet te heet... dit doe ik vrijwel altijd als er een licht krasje of vlekken op zitten helpt altijd...

2 minuten is genoeg

[quote:dd25d7405a="iSwitzerland"]afwasmachine... niet te heet... dit doe ik vrijwel altijd als er een licht krasje of vlekken op zitten helpt altijd...

2 minuten is genoeg[/quote:dd25d7405a] en dan verdwijnen de lichte krasjes? dat zou handig zijn:p

De grote fabel met cd's en dvd's is dat de meest kwetsbare zijde, die is waar er op gebrand wordt. Wel... dat is [b:4678c031b9]niet[/b:4678c031b9] waar. De dikte van de beschermlaag vanaf de onderkant tot de schrijflaag is 5x zo groot als de afstand vanaf de bovenkant tot de schrijflaag. Je laat dus best je dvd's met de onderkant op tafel leggen en dus goed opletten dat er geen krassen gevormd worden op de bovenkant.

Wordt hij trouwens niet meer gelezen, je dvd?

[quote:dd56abea80="iSanderr0"][quote:dd56abea80="iSwitzerland"]afwasmachine... niet te heet... dit doe ik vrijwel altijd als er een licht krasje of vlekken op zitten helpt altijd...

2 minuten is genoeg[/quote:dd56abea80] en dan verdwijnen de lichte krasjes? dat zou handig zijn:p[/quote:dd56abea80]

Doe ik gelijk mijn iPod erbij…

:wink:

Ontopic

Misschien heb je wel spul bij de Handyman liggen, of de telefoonboer die krasjes van je scherm afhaalt, misschien helpt dat ook voor je DVD(in jouw geval vlekken)

[quote:c432196595="mr.x turbo"]Doe ik gelijk mijn iPod erbij..[/quote:c432196595]

Please doe dat !

[quote:29ab17b733="geerth"].

Wordt hij trouwens niet meer gelezen, je dvd?[/quote:29ab17b733]

Jawel, maar niet goed