DVD SP3 klapt er steeds uit op nieuwe G5

Als ik assets importeer in DVD Studio Pro 3.0.2 klapt het programma er na het importeren steeds uit (onverwachts gestopt). Ondanks herstellen bevoegdheden en wissen library-bestanden voor DVD SP krijg ik deze bug er niet uit. Op mijn vorige G4 was er niets aan de hand.

Wie kent dit probleem en weet de oplossing?

Ik hoor graag.

Groet, Richard

Anders dan je misschien hoopt maar ik heb geen enkel probleem op m'n dual G5 en m'n iMac G5. Hel vele DVD gemaakt en zeker met de hoeveelheid asset (dia show, in totaal 5282 Dia's op 4 DVD's)

Maak je in je G5 gebruik van zelf bijgeplaatste RAM? Ik weet dat bijgeplaatst werkgeheugen vaak de oorzaak is van vage klachten.

Indien dit zo is, probeer eens de zelfde handelingen uit te voeren zonder het extra werkgeheugen.

groet
Chris

Heb je een upgrade gedaan van 10.3 naar 10.4?? Ik had het ook. Maar na een schone installatie crasht DVD SP3 minder vaak ;)

Ik ben wat gaan speuren op de site van Apple. Daar kwam ik een bestand tegen 'Pro Application Support for 10.4'. Je kan nooit weten, dus ik heb dat gedownload en geïnstalleerd en waarempel... tot nu toe werkt DVD SP weer prima.

Bedankt voor de hints.

DVDSP wil nog wel eens crashen als je multi-layer menus maakt in bv photoshop in een te hoge resolutie. De meeste personen die mij vragen naar dit probleem weken in PShop op 300dpi en dan kan het misgaan. DVDSP4 daarintegen gaat er veel beter mee om.

Zover kwam ik niet eens. Direct na importeren van assest .m2v en .ac3 stopte het programma. Maar het werkt nu weer prima. Ik heb zelden vastlopers in DVD SP.