DVD-speler leest dvd niet <opgelost>

Hoi, Als ik een dvd (orginele) in mijn powerbook plant dan opent dvd-speler maar laat niks zien. Me poerwbook regeert wel op de dvd maar als ik in dvd-speler iets aan wil klikken dan zegt ie: ondersteunende schij niet beschikbaar. Heb meerdere dvd's geprobeerd orgineel en gecopied. maar het wil niet lukken. Dacht ook dat ik ergens de regiocode moest instellen maar kan dit menu niet meer terugvinden. alvast bedankt!

Regio code kun je verandere door een dvd van een andere regio code er in te stoppen... zou eens een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken en dan proberen of eventueel een nieuw systeem, anders heb je wrschnlijk een dode dvd lezer.... suc6

Ik heb sinds Tiger ook structurele problemen met de DVD-speler van mijn iBook. Sommige schijfjes kunnen niet worden gelezen. Bij andere heb ik een gekleurd beeld met allemaal strepen. Tijd voor een update!

Nou het is voor tijdelijk opgelost. Heb hem met dvd erin opnieuw opgestart en als je dit doet komt ie als media op mijn bureaublad en kun je hem met dvd-speler openen. Maar als ik er dan weer een andere indoe dan leest ie hem niet meer.weet iemand daar nog een verklaring voor? Nou ik kan in ieder geval alvast weer een beetje vooruit. Bedankt!