[DVD-speler] Superdrive ingebouwd maar hoe nu dvd-speler?

Ik heb een superdrive omgebouwd van een andere mac naar mijn mac! Alles werkt prima, alleen omdat deze er nog niet inzat met de instal van 10.2 zit de dvd-speler van apple niet op mijn mac. Ik heb de nieuwste versie gedownload maar dit is een update... Elke keer als het programma start verschijnt het symbooltje in mijn dock maar is na enkele seconden weer weg. Heb als een aantal keer opnieew geïnstalleerd maar doet niks... :( Iemand?

Je kan toch vanaf de originele CD met Jaguar onderdelen toevoegen aan OSX, op die CD staat ongetwijfeld de DVD speler.

Het staat wel ergens op de cd maar allemaal ingepakt in rare bestanden waar ik niet bij kan. Er schijnen wel programma's voor te bestaan maar ik weet niet hoe deze heten en kan ze niet vinden. Je kunt vanaf de install-cd alleen het gehele OS weer opnieuw installeren. Ik heb me op de cd's namelijk al helemaal suf gezocht...

Het programma heet Pacifist. Ik heb er onlangs nog iets over gepost: http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=4496

Nu vraag ik me alleen af welke dvd-speler ik moet hebben... In de dutch.pkg staat een dvd-speler van 160kb... Lijkt me erg weinig. In essentials.pgk staat een versie van 4 mb. Dit lijkt mij eerder de goede. Iemand die me kan zeggen wat nu de goede is?

Staat in de essentials.pkg