dvd voor eMac

[color=violet:3e9bd5c30a][/color:3e9bd5c30a]Toen de eMac net uit kwam heb ik er direct eentje aangeschaft (Met cd-r dus: de combo was toen nog niet beschikbaar). Nu mis ik eigenlijk toch wel de dvd. Is het mogelijk om de combo er alsnog in te zetten? En zo niet, welke externe dvd speler kan ik dan het beste nemen?

jup, is mogelijk, er was zelf een tijdje bij een Amerikaanse apple winkel een aangepaste emac te koop MET dvd speler. Op aanvraag van apple hebben ze dat handeltje dan moeten stoppen. En een paar maand later kwam er dan toch nog een emac met dvd speler. Dus, je koopt je simpelweg een dvd speler die macosx ondersteunt, en je steekt die in je emac. ik ben identiek hetzelfde van plan. het enigste verschil is dat ik een powermac heb, en dat het installeren van een dvd speler in een powermac waarschijnlijk wel wat simpelder is dan in een emac :)

op xl8 your mac is er wel te lezen welke dvd spelers mac compatible zijn.

TOI,

BoeSBoeS

Oftewel:

http://www.xlr8yourmac.com/

ok, thnx! :D

was effe te lui om juiste adres te typen :)

bedankt castor

Zou gewoon dezelfde nemen als die ook door Apple geleverd word. De pioneer DVR104 of DVR 105.Dan weet je gelijk dat iDVD het zonder meer doet.Dat de drivers in OSx zitten etc.