Beste mensen,
Heb een tijdje geleden een dvd met daarop een speelfilm in mn mascbook pro gedaan. Hij blijft ronddraaien en wil er niet meer uit. Hebben jullie een oplossing?
Groet,
Erik
Beste mensen,
Heb een tijdje geleden een dvd met daarop een speelfilm in mn mascbook pro gedaan. Hij blijft ronddraaien en wil er niet meer uit. Hebben jullie een oplossing?
Groet,
Erik
herstarten met de muis ingedrukt.
Dat heb ik geprobeerd. Maar dat werkt niet. De dvd blijf gewoon lopen. Ik heb een wit scherm en osx start niet op. Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Hij is er uit, na veel proberen....
En wat is uiteindelijk de doorslaggevende actie geweest waardoor hij eruit kwam?
Dat is interessant voor mensen die later hetzelfde probleem hebben… en hier een oplossing hopen te vinden.
Bedankt!
Marius
Aanvulling op unSOUND: CD/DVD verwijderen e.d. in Terminal intypen: drutil eject drutil tray open drutil tray close
Oplossing was: uitzetten, 15 minuten uit laten staan, wel aan stroom laten staan. Opstarten met muiskop ingedrukt. klep dichtgedaan. Weer open doen en toen kwam de dvd er weer uit. Terminal was denk ik geen optie omdat ik alleen een wit scherm had.