Kun je in een eMac een gewone, huis-tuin-en-keuken DVD-brander zetten? Een kennis van me heeft deze vraag, en omdat er in de eMac een gewone CD-speler met laadje zit i.p.v. een slot-loading model zoals in iMacs, mini's, enz. lijkt het me geen probleem — maar voor de zekerheid maar even vragen voordat hij er op de moeilijke manier achterkomt dat het toch niet past :)
Kan, geen probleem. Effe handleidinkje scoren, google is your friend (zonder link, beetje lui).
Ik heb er in die van mij een pioneer dvd rw drive in laten zetten en dat werkte als een zonnetje.
Ja hoor, geen probleem.
Maar toch zou ik je geen LG aanraden, want die kunnen wel eens niet werken met het systeem. Ik zelf heb ook een Pioneer (107D) erin zitten, werkt perfect!
Ja, geen probleem. Maar wees wel voorzichtig met het openmaken van de kast. De aan/uit knop zit met een dun kabeltje vast en als je daar niet voorzichtig bent, dan ruk je dat kabeltje kapot en heb je een probleem/uitdaging.
Okee, bedankt allemaal :) Een handleiding voor het openmaken van een eMac had ik al voor hem gevonden, en ik denk dat hij er op deze manier wel uit zal komen.