dvd2one for the Mac!

Dit programmaatje brengt een DVD 7 GB-er op een 4.7 GB schijffie. Was al populair bij de windhozen, maar is nu voor X ook gemaakt. Zie: www.dvd2one.com en www.dvdrhelp.com.

Kost wel geld, maar ja, dan heb je ook wat (zegt men). :wink:

Paul

Sorry hoor maar dit programma is toch al enkele weken oud! Is wat oud nieuws, niet? :?

Maar toch goed voor de mensen die het dan niet gelezen hebben :wink:

sorry.... ik zag 29 april als datum.... hoe dan ook, niet iedereen zal altijd alles weten, toch? anders zou ik het ook al geweten hebben :D

Inderdaad al wat ouder..

Ik had al op het video forum een onderwerp geplaatst

Hans

Het is wat mij betreft echt HEEL groot nieuws. Werkt echt perfect. Geld meer dan dubbel en dwars waard. Ik snap niet dat iedereen loopt te [i:513e66bc3f]hypen[/i:513e66bc3f] over muziek streamen in iTunes, maar dat dit niet op de voorpagina staat. Lekker blangrijk dat je muziek van iemand anders kunt luisteren, dat kan op de radio ook, ik wil het zelf hebben...

Je wilt de muziek zelf hebben, lees: stelen. Het spijt me, maar ik vind het een fantastisch idee van Apple. Nu kan ik de muziek luisteren die ik wil, en als ik het wil HEBBEN betaal ik ervoor. Ik kan niet wachten tot het ook in Nederland beschikbaar is.