DVD2oneX is uit!!

DVD2oneX is uit. Maak binnen 30 minuten een backup van je favoriete dvd

J :smiley:

www.dvd2one.com

[size=9:729d99521d][color=darkred:729d99521d][Gemodereerd=“Adriaan”][list:729d99521d]Dit bericht was dubbel gepost, ik heb de post in het forum “Software” gewist.[/list:u:729d99521d][/Gemodereerd][/color:729d99521d][/size:729d99521d]

Dit programma werkt echt perfect, ik heb een DVD van 7.4 GB terug weten te brengen zodat ie op een 4.7 GB past :D

Heb je dan alle ondertitelingen erbij? En is de kwaliteit goed? Hoe kan het dan dat Osex er ruim 6 uur over doet (een dvd image), terwijl dit programmaatje dat in 15 min. kan?

Heb je dan alle ondertitelingen erbij? En is de kwaliteit goed? Hoe kan het dan dat Osex er ruim 6 uur over doet (een dvd image), terwijl dit programmaatje dat in 15 min. kan?

Ik heb de film The Green Mile gebrand inclusief ondertitels en menu's. Ja je zult het niet geloven, en de kwaliteit is ook nog zeer goed. 15 minuten is trouwens wel erg kort. Je moet de DVD eerst met DVD Backup naar je harddisk kopieeren, hiermee haal je gelijk de CSS en Macrovision beveiliging eraf, vervolgens laat je DVD2one zijn gang gaan. Bij mijn film duurde dit ongeveer een klein uurtje (ik heb een iMac G4 800). Al met al ben je (je mac dus) nog wel 3 uur bezig maar dat is de moeite wel waard.

Toch wel wat prijzig die 49 euro voor een backup van een DVD Pjotr

Het terugbrengen van een dvd-9 naar en dvd-5 gaat in sommige gevallen niet helemaal zonder kwaliteitsverlies. Een back-up van Donnie Darko SE (incl alle extra's en audiotracks) liet zien dat er nog wat moeilijkheden waren met i-frames. Bij iedere wisseling van scene of camerastandpunt werd het beeld heel ff blokkerig. Leek haast wel een H.261 codec.