DVD2oneX v1.1.0 is uit

DVD2oneX version 1.1.0 is out!

Version 1.1.0 (June 18, 2003)

* Same new engine features as DVD2one V1.2.0.
* Localized version supporing 5 languages: English, Dutch, German, Italian and French.
* Online help inclusive freeware help.
* Check if source comes from a (protected) DVD-ROM.
* Check if destination is not a DVD-R, not writeprotected and has enough free space.
* Sheets are Aqua now, this is conform the Apple User Interface Guidelines.
* Added selection checkboxes to the Audio and Subtitle lists.
* Saves the state of the popup buttons (Output, Copymode and Compression mode).
* Fixed progress window bug while DVD2oneX is docked or hidden, and processing is finished.
* Fixed usage of pathnames (source and destination) with special characters. 

www.dvd2one.com

Valt me op dat het enige wat je op dit forum te vermelden hebt zijn de updates van DVD2oneX. Is hier een speciale reden voor?

Ja, hij is de GUI ontwerper van DVD2One. Fijn stukje reclame dus. Maar dat is niet erg, want ik, jij en iedereen maakt reclame. DVD2One is overigens een prima app.

Ha, die is goed! Gewoon het forum van macosx.nl gebruiken als podium om je nieuwe apps te presenteren. Moet toch niet veel gekker worden.

Ik zou die GUI-meneer ‘jackwburger’ willen adviseren om voortaan gewoon een mailtje te sturen naar Adriaan zodat hij die in het kadertje ‘hot macosx apps’ kan plaatsen.

Volledig gelijk heb je Haddock!!! Duizend bommen en granaten!!!

Als er daarentegen vragen zijn over het programma, vind ik wel dat die hier thuis horen!!

KOen76

Het is natuurlijk sluikreclame. Maar iets meer trots op dit internationaal geroemde stukje software mag wel vind ik. Ik zou zeggen, Adriaan, stuur jackwburger een vriendelijk berichtje met de vraag of hij voortaan geen reclame meer wil maken op dit forum. Trouwens, mag mijn onderschrift?

Oh maar begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg blij met DVD2oneX. Een prima applicatie waar ieder maccer met superdrive op zat te wachten. Fijn dat er tenminste iemand is die zich de moeite heeft genomen om zijn product ook voor OSX te onwikkelen ipv alleen maar het windows platform. Thumbs Up!

Mmm. Klinkt als een programma dat iets illegaals doet. het 'back-upen' van DVD's. Het zijn geen VHS videobanden meer die in kwaliteit achter uit gaan.

Misschien zijn daarom de DVD-R’s 50 cent duurder geworden.

het programma doet niets illegaals, dat laat het aan de gebruiker over... :?

sure. Die mannen zijn niet gek. Ze verdienen geld aan mensen die iets illegaals WILLEN doen. het kan nog....

Tuurlijk, 95% gebruikt het progje om gehuurde DVD's te kopieren. En 95% van de bezitters van een Suzuki Hayabusa rijdt harder dan de toegestane 120km/h. So what? Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid toch?

En waarom denk je dat er een extra toeslag op de DVD-R en DVD+R zit, omdat ze alleen maar gebruikt worden voor het branden van eigen videomateriaal... zo pikt iedereen toch en graantje mee.

De software zelf kan in principe niets illegaals. Het kan niet overweg met encrypted DVD. Je zult deze eerst moeten rippen met DVDBackup of OSeX voordat DVD2One er mee uit de voeten kan.

De programmeur zou dit best in zijn werk kunnen inbouwen maar juist dan doet ie iets illegaals.

Nice Peace Eric

[quote:caf7cdd848="Haddock"]Tuurlijk, 95% gebruikt het progje om gehuurde DVD's te kopieren...[/quote:caf7cdd848] Wellicht niet bekend, maar dit is simpel toegestaan. In dit geval betaald de huurder net als bij het lenen bij de bibliotheek al een bijdrage aan de maker, en is hij of zij vrij tijdens en na de leen-/huurperiode de dvd zovaak mogelijk te bekijken.