DVDBackup "Failed"

Bij een aantal DVD's die ik met DVDBackup 1.3 wil rippen krijg ik de melding "Failed to decrypt Video Title Set 1", als ik deze skip gaat de rest wel goed. Maar het geheel is niet compleet, dus verder verwerken met DVD2oneX lukt niet. Is hier een oplossing voor, of is het gewoon "bad luck"?

Vreemd! Die melding heb ik na vele, vele DVD's nou nog nooit gehad. Misschien eens een mailtje naar de maker sturen?

Deze melding krijg ik ook af en toe. Ik ga dan over op OSEx. Bij format (Fmt) moet je dan kiezen voor "DVD folders"

Als je dit hebt moet je eerst ff een stuk van de film met apples dvd player afspelen, daarna moet ie t doen.

[quote:09aff3b404="trillseeka"]Als je dit hebt moet je eerst ff een stuk van de film met apples dvd player afspelen, daarna moet ie t doen.[/quote:09aff3b404]

Ik heb deze melding na veel BU gemaakt te hebben ook nog nooit gehad,
maar dan doe ik zoals boven vermeld staat, wat ook als belangrijk punt staat aangegeven in de meegeleverde Read me. :?

[quote:991b4f9685="voorburg"]Deze melding krijg ik ook af en toe. Ik ga dan over op OSEx. Bij format (Fmt) moet je dan kiezen voor "DVD folders"[/quote:991b4f9685]

Is dit een ander programma ofzo? Ik heb nu nl hetzelfde: bij het backuppen van een dvd kan dvdbackup de opstartfile niet kraken ’ Failed to decrypt Video Title Set '.

Never mind, heb 'm al gevonden. Eerst zoeken dan vragen Doomed.

Het is mij dus ook al een paar keer overkomen dat de title set niet gekraakt wordt met als gevolg dat DVD2one niet wil schijven. Dat wil zeggen dat hij geen diskcopy wil maken. Volgens werkt het dan wel als je only movie ingeeft. Wat onlangs ook gebeurde was dat er met DVDbackup 1.3 wel een melding kwam van failes to... Dezelfde DVD met DVDbackup 1.1 opnieuw gedaan, geen melding maar DVD2one zag toch files die niet decrypted waren en weigerde dus om een diskcopy te maken.