[quote:de53f84a03="draaischaap"]Ik zoek een programma dat ook automatisch een nieuwe, blanco DVD van een stapel pakt en in m'n Mac steekt. Ook wil ik dat 'ie er bedrukt weer uitkomt, en automatisch in een hoesje steekt en bij mij op de plank zet.
En als er iemand een programma weet om m’n boodschappen te doen en voor mij naar m’n werk en het toilet te gaan hou ik me van harte aanbevolen. Wel moet de functie “blijf in bed liggen” aan en uit te schakelen zijn.[/quote:de53f84a03]
@ draaischaap:
Leuk dit sarcasme, maar is dit nou echt nodig? Ik ken toevallig het freeware programma DVDShrink waar Statics het over heeft en het is superhandig. In één programma rippen, trailers, bloopers, exotische talen en ondertitels eraf halen, leader en aftiteling inkorten etc. Op de mac zijn we gedwongen om hiervoor minimaal 2 programma’s te gebruiken met veel minder mogelijkheden en die er ook nog eens veel langer over doen. Het antwoord vind ik een beetje ‘niet gehinderd door enige kennis van zaken’. De vraag van Statics is zo gek nog niet.