DVI -> Video G4 MDD

Ik probeer mijn G4 MDD aan te sluiten op de TV. Dit is mij nog niet gelukt. Ik heb een DVI->Video adapter geleend (staat G5 op overigens) en krijg slechts bewegende strepen op mijn scherm. Het is wel het Mac scherm want je ziet het tijdens het opstarten veranderen. Maar herkenbaar is het verre van... Hij is aangesloten via de composite naar een scart plug.

Hoe kan ik nu toch mijn mac beeld op mijn tv krijgen. Of moet ik dan toch een adapter specifiek voor een G4 hebben en waar kun je die kopen?

Ik denk dat je het antwoord zelf al min of meer gegeven hebt. Apple video (en audio) kabels/adaptors zijn behoorlijk type-gevoelig, weet ik uit ervaring. In de online Apple Store zijn vele adaptors te vinden, maar de beschrijving is vaak onder de maat. Het beste kun je naar een Apple Centre/reseller gaan, waar ze je waarschijnlijk haarfijn kunnen uitleggen welke je nodig hebt. Succes!

¥β

@SVAN: Ik had al gevraagd in apple centre, daar zeiden ze dat de G5 ook kon, vertrouwde ik niet helemaal dus maar even eentje geleend. Kan ook nergens online een G4 versie vinden.

@johnny_cash: Dat zou ik best wel willen. Maar ik zie helaas niets herkenbaars op het scherm, dus ik kan het ook niet aanpassen. (ik heb alleen de tv aangesloten namelijk).

¥β

[quote:11952990ac="johnny_cash"]en met remote desktop en dan de instellingen aanpassen?[/quote:11952990ac]

Koop jij een 2e computer voor me dan :stuck_out_tongue: