Dymo Label printer printen

Hallo,

Ik heb een Dymo LabelWriter 320. Smaen met de Dymo Label 8.2.2 software loop ik tegen veel problemen aan.

Wie heeft hier nog meer een Dymo label printer mag ook een nieuwe zijn.
Ik wil kunnen printen vanuit het Adresbook en FileMaker en vraag me af of hier iemand is die dit voor elkaar heeft gekregen.

En anders advies over andere label printers die dit wel kunnen .. ;)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ik heb 2 x de Dymo 400 staan. Werken alletwee prima... out of the box.

Hier ook een hoop problemen met de laatste software versie (8.2.2). Heb van alle adressen uit het adresboek de landcodering moeten wijzigen. Eerst naar een ander willekeurig land en daarna terug naar NL. Toen pas werd de postcode op de juiste plek weergegeven. Echter, tussenvoegsels bij namen worden nog steeds niet weergegeven/afgedrukt. Ook afdrukken direct uit het adresboek lukt nog steeds niet goed. Adressen worden "dwars" afgedrukt, roteren in de lengte van het label is niet mogelijk. Herhaald contact met de helpdesk van Dymo leverde niets op. Hun laatste oplossing, exporteren vanuit het adresboek in vCard formaat en daarna importeren in de label software is een farce, de software van Dymo kan namelijk helemaal geen vCard formaat importeren. Print adreslabels nu maar via knippen en plakken, erg omslachtig en natuurlijk niet de bedoeling (zeker als je er veel moet printen).

Ik gebruik SOHO Labels om adressen op mijn Dymo LabelWriter 400 af te drukken.
Dat werkt hier prima en heeft veel mogelijkheden om de labels naar smaak in te stellen.

Ik gebruik de dymo 450 hier zonder problemen.

Overigens kun je met versie 8.2.2 nu ook eindelijk digitale postzegels printen.

Gewoon even Dymo bellen: http://www.onemorething.nl/community/topic/dymo-labelwriter-wil-niet

Heb een tijd met dymo op de chat gezetten, daar werd nog steeds de bug van het adresbook gemeld. Alle tips hebben niet geholpen.

Klinkt goed, dat de 450 blijkbaar goed werkt icm met Snow Leopard.

[quote=polansky url=http://www.onemorething.nl/community/topic/dymo-label-printer-printen#post-2127115 time=1293040675]Ik gebruik de dymo 450 hier zonder problemen.

Overigens kun je met versie 8.2.2 nu ook eindelijk digitale postzegels printen.[/quote]

Dit in combinatie met Snow Leopard .. ?

Beste Pasav,

Ik heb ook een Dymo 450 en daarmee print ik vanuit elk programma onder Snow Leopard.
Echter de TNT digitale postzegels is alleen mogelijk onder Windows.

Ik heb een BootCamp Windows 7 met Internet Explorer. En daarbij werkt ie wel.
Wel ideaal hoor. Ook kerstpostzegels printen! En in 2011 komen er uitbreidingen! Dus dat beloofd wat.

@appletjealtf4
ondertussen werkt de digitale postzegel wel onder SL
je moet de 8.2 software installeeren en de 7.x software handmatig verwijderen. ff appltje opniew starten en het werkt :)
tenminste bij mij wel in ieder geval

@jpauwels

Okee, thanx voor de tip.
Ga het meteen proberen!

Gewoon software van Dymo sie downloaden neem ik aan?

Tip;
het werkt inderdaad! 8.2.2 downloaden en installeren.
de pagina bezoeken met Safari en printen!
Firefox wil de Add-ons installeren, alleen zijn die niet geschikt voor de laatste versie van Firefox 3.6.x.

Thankx!