Jazeker is dat mogelijk. Ik ben er nog mee bezig geweest met een schoolproject. Een compleet winkelwagen en bestel systeem en meer. Je kunt het [url=http://kj.rfdgra.nl/salonlena/]hier[/url] bekijken als je wilt. Let niet op de inhoud a.u.b. Het is maar wat test invoer. Het project is afgerond dus zou volledig moeten werken. Je mag het testen zoals registreren en bestellen, alles wordt toch weer verwijderd.
Het design is overigens niet van mij maar van een paar multimedia studenten. Er zit ook een complete beheerders interface achter, maar die is in html en gemaakt door een medestudent. Daar laat ik maar niemand op inloggen. Ik heb hierbij veel hulp gehad aan het boek “PHP voor Flash”, maar naar het schijnt wordt dat al niet meer verkocht. Bovendien werkt het nog met global variables. PHP leer je met dat boek erg snel, inclusief database maken en uitlezen e.d.
Ik moet zeggen dat de snelheid van zo’n dynamische Flash website me niets tegenvalt. Dit komt denk ik ook omdat in Flash alles ge-preload is en bij HTML alles nog moet worden geinterpreteerd door de browser.