e-mac aansluiten aan stereo toren?

Hebben jullie enig idee hoe ik het beste mijn e-mac aan kan sluiten aan mijn stereo toren, alvast thanx.

tulp stekker met hoofdtelefoonstekker.

hoofdtelefoonstekker in uitgang eMac, tulpjes in Aux of Tape ingang versterker.

Of een airport Express kopen

btw… for the birds is wel opeens in… 8)

ja, maar is toch ook wel een geweldig filmpje, net als Mike`s new car......

Airport-kaart in je eMac, Airport-expres in het dichtst bij je stereo- staande stopcontact, tulpplugjes van A-expr naar stereo en je bent zo ± klaar. iTunes enz. :apple:

Met een stereo mini-jack kabel, een verloopstukje van stereo mini-jack naar twee tulp en daaraan twee tulp kabeltjes zou het ook moeten lukken. Is veel goedkoper, maar je zit met snoeren. Waar staat je Mac t.o.v. je stereo?

Met dit toverdoosje is alles zo opgelost; http://www.computersandmusic.com/product1.aspx?SID=1&Product_ID=143& Werkt zonder extra softw. Enkel in je Systeemvoorkeuren de juiste uitgang kiezen voor de geluidsbronnen. Je kan er tevens ook mee opnemen via bv WireTap. Succes! 8)

[quote:1f7bbaf040="vogel"]Met een stereo mini-jack kabel, een verloopstukje van stereo mini-jack naar twee tulp en daaraan twee tulp kabeltjes zou het ook moeten lukken. Is veel goedkoper, maar je zit met snoeren. [/quote:1f7bbaf040]

ik heb dat precies gedaan, en me kabels weggewerkt, maar het geluid dat uit me stereo komt is nogal slecht. Weet iemand waaraan dat ligt?

Kan er aan liggen... Of je moet eens een andere input kiezen, bv TAPE of MD in geen geval PHONO (mocht ie nog een aansluiting hebben voor een platenspeler) Of het volume van je ibook staat te hoog... Heb ondertussen AirTunes, man dat werkt zaalig! Groeten en blijven zoeken.. Erik :roll: