Ebay - Imac 15 inch- zou ik dit doen ?

iMac moet je niet open gaan maken, is heeel veeel werk!

[quote:308f5791cd="freeride_mac"]...dan lever ik liever wat in op prestaties voor een mooier design...[/quote:308f5791cd]

De iMac vind ik persoonlijk ook mooier :). De voornaamste argumenten tegen een US iMac blijven staan, namelijk risico. Dat risico zit in de (lagere) prijs verdisconteerd, net als bij tweedehands auto’s of hifi-apparatuur.

Wellicht is de uitgaande iMac een optie, er zijn vast wel demo 15" modellen te koop.

Nogmaals het is jouw keuze maar garantie zou mij heel wat waard zijn. Bij een winkel kan je binnen lopen en vaak zijn de resellers erg behulpzaam. Bij een tweedehandsje blijft het ‘garantie tot de hoek’ en de kans op oplichting bij ebay-deals is niet gering.

Natuurlijk nooit doen, die 2e hands iMac uit USA. Wat dacht je van de verzendkosten bijvoorbeeld? Dan is ie al duurder dan een 2e hands hiero. En je moet natuurlijk vooruit betalen. Dan ben je dus je geld zo goed als zeker kwijt. Ik snap niet dat je het overweegt. 2e hands kopen betekent voor mij toch ook kijken, proberen, betalen en meenemen.

ja mss wel waar maar ze zijn verdomd zo mooi

maar voor een g4 400mhz agp , 614 mb ram , 60 gb harde schijf, ati rage pro ,
hoeveel zou ik hier mogen voor geven?

Wat ben jij lekker besluiteloos! Koop lekker die eBay iMac! En ga daarna lekker sleutelen en nog een paar honderd euro verspijkeren!

Ik zou het doen!!! En als je het echt goed wil doen…Waarom zou je gaan voor betere specificaties, als ie maar mooi is toch? Koop daarom gewoon een Cube jongen en stop daar dan een DVD brander in een een processor upgrade (G5 dual misschien) en 8gb RAM en probeer dan gelijk een 9800 pro erin te steken!!! Lijkt mij de meest logische en makkelijke oplossing!!!

Ik wil je nog 1 ding vragen! Ben je toevallig een Belg???

En toen was het stil...............

Zelf beslissen hoe graag je dat ding wil hebben.

De verkoper heeft een goede staat van dienst, zo te zien, dus lijkt betrouwbaar (zie het feedbackprofiel). Ik zou wel even mailen om te kijken hoe het zit met verzendkosten, evt. invoerrechten, en of zijn garantie ook buiten de VS geldt.