Ebay sniper ??

Ik zoek een goeie sniper voor Ebay. Ik gebruik nu Maxi_bidder, maar da's troep, werkt de helft van de tijd niet. Kent iemand andere - goeie!- snipers voor OSX ?

vergeet het maar. Maxibidder is idd crap.

Ik gebruikte zelf Praeco, en dat werkte goed tot eBay op gegeven moment dingen veranderd heeft waardoor het niet meer werkt (ook al beweren ze op de site van Praeco site van wel)

Ik koop niet meer zoveel op eBay, maar mijn vriendin gebruikt als ze iets wil kopen altijd www.bidnapper.com
Kost wel wat, maar dat haal je er makkelijk uit. Werkt perfect en brengt het bod een paar seconden voor het sluiten van de veiling uit. Succes verzekerd.

De eerste 12 succesvolle snipes zijn gratis dus je kan het uitproberen zonder risico.

[bewerk] heb even op Versiontracker gekeken en er zijn er nog wel meer. Ook freeware dus misschien ook nog even kijken.

Ik gebruik ook BidNapper en moet zeggen het werkt perfect (als je genoeg biedt)

gr Rik

Ben misschien ouderwets, maar wat is een sniper (behalve het engels)? :?

Een "auction-sniper" plaats automatisch je maximale bod in de laatste seconde's van een veiling op b.v Ebay.

Hierdoor vergroot je de kans, dat jij de winnaar bent tegen een redelijk bedrag :slight_smile:

http://www.auctionsniper.com/

Is trouwens ook een goed betrouwbare, en niet duur !

Zoek Jbidwatch op versiontracker. Is gratis en werkt bij mij prima.

Is dit gewoon legaal?

Het gebruik van 'Bidsnipers' vindt ik laf, als vervent ebayer is het me regelmatig overkomen dat een veiling net voor je neus wordt overboden, hoogstwaarschijnlijk door een 'bidsniper'.

Wees een vent en bied op de oude methode !

grrrr :x

[quote:74bf2395a0="xer"]Het gebruik van 'Bidsnipers' vindt ik laf, als vervent ebayer is het me regelmatig overkomen dat een veiling net voor je neus wordt overboden, hoogstwaarschijnlijk door een 'bidsniper'.

grrrr :x[/quote:74bf2395a0]

:lol: :lol: :lol: Alles is geoorloofd in de liefde en op eBay :stuck_out_tongue:

[quote:36a2526d79="addyboy"]Is dit gewoon legaal?[/quote:36a2526d79]

Waarom zou het niet legaal zijn?

[quote:97dc6a8236="xer"]Het gebruik van 'Bidsnipers' vindt ik laf, als vervent ebayer is het me regelmatig overkomen dat een veiling net voor je neus wordt overboden, hoogstwaarschijnlijk door een 'bidsniper'.

grrrr :x[/quote:97dc6a8236]

ach xer, dan heb je toch echt te weinig geboden.
zoals ze bij eBay zelf ook zeggen: het winnende bod is altijd het HOOGSTE bod, niet het laatste bod :slight_smile:

tja misschien is dat het wel, ik ben van huis uit altijd al zuinig geweest...... :P