Ebook kan niet op ios apparaat

Hallo
Mijn moeder heeft online een ebook gedownloaded. Itunes zei ook dat dat op een ios apparaat kan maar zodra het is geinporteerd op de ipad geeft ibooks aan dat het formaat niet ondersteund is. Hoe kan dat??

Timon

Wat voor extensie heeft dat ebook dan?

Download de app Bluefire. Dan kan ze het wel lezen, iBooks is nogal kieskeurig:cool:
Je moet dan wel een Adobe account nemen als de eBooks een DRM-beveiliging hebben, maar dat staat keurig uitgelegd op de website waar je de eBooks gekocht hebt.
En anders, lees [url=http://www.e-readerweb.nl/index.php?action=extra&extra=A_handleiding_e-books_op_een_e-reader_zetten&lang=NL]dit[/url] eens.
Of [url=http://www.eci.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/shop-eci_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewStaticPage-Faq?WorkingTemplate=subgroup%2fe-books.isml&StaticPage=true&ProductGroupType=00&FaqPageName=E-books]dit[/url].

Wellicht met DRM-beveiliging van Adobe?
Indien ja: dit werkt niet in iTunes en iBooks, tenzij je de beveiliging verwijdert.
Download de Bluefire Reader op de iPad en haal het boek rechtstreeks vanop de site binnen in Bluefire
Reader. Je moet wel eerst dezelde adobe account 'machtigen' in de Reader.

Hallo Timono98

Wat je kan doen is misschien de oplossing.(werkt wel bij mij) zelfs op mijn iphone 4s
Wat heb je nodig!
1: Dropbox
2: NeoSoar(book)-------- epub pdf enz...

zet dropbox (gratis) op je computer en op je ipad. maak een folder aan in je dropbox. bv e-boek!
Doe de gedownload e-boek in die folder door het er naar toe te slepen of kopiƫren.
eenmaal in je Dropbox ga je het openen,nou zal dropbox het NIET herkennen op je ipad
Maar als je NeoSoarbook ( gratis) via appstore, op je ipad zet kan je het openen met te icoon rechts onder
van je beeldscherm op je ipad! je weet wel een open U met een pijl naar binnen toe gewezen.

Als je die indruk zal je kunnen kiezen voor die app NeoSoar en die gaat het synchroniseren.
Het zijn een paar handeling ( ik weet het ) maar het hoef maar 1 keer ^^.

succes
P.S misschien heb je aan deze info wat aan. van wiki

The .ibooks format is created with the free iBooks Author ebook layout software from Apple Inc.. This proprietary format is based on the EPUB standard,

oke bedankt.
ik heb nu gewoon de boeken in itunes geladen en overgebracht op de ipad.
in itunes stond "dit b4estand kan alleen op een ios apparaat worden gelezen, en uiteindelijk is het gelukt door gewoon te suncen met de pc. bedankt voor de tips

en het waren gewoon epub bestanden, maar ,mn moeder had ze met een of andere bol boeken app gekocht. dat werkte niet optimaal. ik heb ze nu en heb er plezier van. bedankt!!