Echt leuk spel voor de Mac

Ik heb eigenlijk GEEN spellen voor mijn mac, naast een illegale versie van WarCraft III waardoor ik niet op internet kan heb ik niks wat ik nog speel... Ik wil eigenlijk wel een nieuw spel, maar zou echt absoluut niet weten wat leuk is.. iemand suggesties? Dank :D :lol:

Dit hoort denk ik onder het forum Spelletjes....

Adriaan zou jij hem kunnen overplaatsen??? thnx

Gedaan, mensen hebben hier toch moeilijkheden mee denk ik. Zal even kijken hoe dit op te lossen is...

Ah.. ja sorry :) een van mijn eerste posts... was niet aan het denken... sorry!! :oops:

Op de apple website kun je verscheidene demo's downloaden. Dan kun je zien welke spellen je leuk vindt voordat je ze koopt. Ik vind op dit moment ghost recon erg leuk. ook hier kun je een demo van downloaden. Op deze manier voorkom je dat je een spel koopt, dat je misschien toch niet leuk vindt. ook RTCW is erg leuk. Zorg wel dat je een snelle verbinding hebt. Sommige demo's zijn erg groot.

Bedankt voor de tip.. en met de connectie zit ut wel goed.. kep chello, 1,5 Megabit dus :P

De link is www.apple.com/games/demos/

Tony Hawk Pro Skater is ook heel fijn op de Mac :mrgreen: Die liggen nu bijna in heel Nederland afgeprijsd voor ?16,- bij Dixons... verder kan je [url=http://www.macgamefiles.com/]hier[/url] ook ladingen freeware, shareware en demo's downloaden :D

bij dixons idd. veel spellen voor 75% korting... ook Age of Empires II, als je WarCraft III leuk vindt, vind je die ook super... de gold editon is bij Dixons voor 13 eurotjes te vinden geloof ik..

Toen ik een keertje (paar weken geleden) aan het winkelen was, hoorde ik een Dixon verkoper zeggen dat ze mac proberen weer uit de winkel te krijgen. Niet dat ik mijn spullen bij die Dixons koop maar zou het wel jammer vinden. Is het waar wat die verkoper zei??

Verder was het duidelijk dat hij nog niet geswitchd was want hij verkocht bijna 10.1 aan een klant, maar zei daarbij dat hij dacht dat versie 10.12 ook wel uit was. (tien punt twaalf ja!!) Sommige mensen… :roll:

Dennis :wink:

Verder wou ik eigenlijk zeggen dat de mac spellen bij die Dixons juist erg duur waren, maar het was dan ook een erg kleine Dixons.

normaal zijn de spellen bij dixons ook erg duur, maar met 75% korting wil het toch wel erg goedkoop worden ;)

Ik zag pas, de afgelopen week , bij de Dixons in Haarlem en Amsterdam buiten de winkel een poster hangen, (met de NIEUWE powerbooks en de iBook erop )met dat als je bij hun een Apple portable koopt, je 50 euro korting krijgt op Applecare.

Dus dat is in ieder geval toch iets wat er op wijst dat ze weer/nog steeds Macs verkopen.

Dixons blijft gewoon Mac's verkopen alleen die verkoper was niet echt slim volgens mij :wink:

Dennis

Het lijkt me ook wel een beetje raar dat ze nu al van de Macs af willen... Maarja, misschien verkoopt het niet goed genoeg :?

Ik zou er in ieder geval nooit kopen omdat het gewoon veel te duur is…

[quote:c477bd7ca4="Adriaan Mol"]Gedaan, mensen hebben hier toch moeilijkheden mee denk ik. Zal even kijken hoe dit op te lossen is...[/quote:c477bd7ca4] Als je nu de "nieuw" knop loskoppelt van topics en categorieen, dan zou je bvb een menu moeten kiezen om een categorie aan te duiden. Wie dan nog verkeerd post is een oen :-)

euh staat deze post eigenlijk wel juist :oops:

De dixons hier in de buurt zuigt ook zwaar. Ik was er laatst aan het checken voor een ibook. Ik dacht, de dixons is dichtbij dus waarom niet ff checken of ze een leuke deal hebben. Kom ik daar binnen, hebben ze maar één ibook. Een 700 12", is goed maar dat ding hang dus een prijskaartje aan die even hoog is als van een 12" ibook 800 bij apple zelf!

Die kerel in de winkel werzekerde mij dat dit de juiste prijs was, ik thuis dixons.nl checken blijkt dat hij gewoon een eind uit z’n nek loopt te lullen daar!

ok ik ga even door op dixons...ik denk niet dat je de jongens vand e dixons het erg kwalijk kan nemen dat ze niets weten. alsof Apple daar zoveel aan doet... (en ik kan dat weten, nee ik werk niet bij dixons)

[quote:47f693219e="MacAttack"][quote:47f693219e="Adriaan Mol"]Gedaan, mensen hebben hier toch moeilijkheden mee denk ik. Zal even kijken hoe dit op te lossen is...[/quote:47f693219e] Als je nu de "nieuw" knop loskoppelt van topics en categorieen, dan zou je bvb een menu moeten kiezen om een categorie aan te duiden. Wie dan nog verkeerd post is een oen :-)

euh staat deze post eigenlijk wel juist :oops:[/quote:47f693219e]

Yep goed idee, maar dan moet je voor iedere post die je doet wel weer een extra handeling verrichten. Met het gevaar dat mensen uit gemak het bovenste item in het menu kiezen… :x

:wink: