Eclipse in dock

Ik gebruik regelmatig Eclipse en heb dit dus permanent in de dock toegevoegd. Nu, altijd als ik Eclipse open wordt er een tweede icoon van eclipse toegevoed. Een beetje nutteloze plaatsverspilling dus. Weet er iemand een trucje om dit op te lossen? :?

Alvast bedankt
Pib

Ik had dit laats ook met photoshop een keertje had het icoon toen ook niet officieel in het dock gezet keer iets geopend en toen het icoon naar het midden gesleept maar toen ik hem afsloot en een bestand wou openen kwam er nog een icoon. Het was eenmalig maar viel me wel even op.

ICoon uit dock slepen. Eclipse opstarten. Daarna op het icoon in je dock (rechts) ctrl-klikken en kiezen voor permanent in dock.. Zou moeten werken.

[quote:903dfd1c74="Jelliebellie"]ICoon uit dock slepen. Eclipse opstarten. Daarna op het icoon in je dock (rechts) ctrl-klikken en kiezen voor permanent in dock.. Zou moeten werken.[/quote:903dfd1c74] Heb ik geprobeerd, maar als ik dan eclipse afsluit en weer probeer op te starten wordt niet eclipse maar de terminal geopend: [code:1:903dfd1c74]/System/Library/Frameworks/JavaVM.framework/Versions/1.5.0/Commands/java; exit Usage: java [-options] class [args...] (to execute a class) or java [-options] -jar jarfile [args...] (to execute a jar file)

where options include:
-…[/code:1:903dfd1c74]

Pib :?

Komt omdat Eclipse opgestart wordt door een bootstrapper.

Die trapt het eclipse proces af, je zult vast ook gezien hebben dat het door jouw ingesleepte icoontje geen “actief” pijltje onder zijn icoon heeft zodra Eclipse opgestart is (tweede icoon).