(Edit: dood, niets meer aan te doen) iPod overleden?

Mijn iPod nano (1gen) gekocht net na de lancering is volgens mij overleden. Hij blijft steken op het Apple logo, reset geprobeerd maar dan werkt hij 10sec en dan reboot hij weer, telkens opnieuw Restore (kan niet, iTunes herkent hem niet) werkt niet. Zelfs op het diagnose menu raakt hij niet meer. Dood denk ik, maar is er nog iemand die 209 euro iPod kan redden?

Alvast bedankt…

edit: hij start niet meer op :cry: :cry: :cry:

Net na de lancering overleden, waarom ga je dan niet gewoon terug naar de winkel? Ik denk wel dat hij meer schade heeft dan wij misschien kunnen verhelpen.

[quote:de59265e35="Emiel Janson"]Net na de lancering overleden, [/quote:de59265e35]

Dat staat er niet !!!
GEKOCHT net na de lancering !!

@Emiel: Beter lezen: GEKOCHT net na de lancering - dat ([url=http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Timeline_of_iPod_models]de lancering[/url]) was op 7 september 2005. Hij is dus al 2.5 jaar oud en dus geen garantie meer....[/url]

Oh nee ik zie het jongens, sorry! Uhmm toch denk ik dat er niets meer aan te redden valt.

neen, inderdaad. Daarnet even met de winkel gesproken en ze zeggen het ook. Wat een brol garantie! Heb veel spullen van Apple maar dit vind ik toch niet echt kunnen. Swat, bedankt voor de hulp.

[quote:aab49ead1f="iWordfreak"].... Dood denk ik, maar is er nog iemand die 209 euro iPod kan redden?...[/quote:aab49ead1f] www.ipodrepair.nl www.ipodreparatie.nl etc.

:o Stak daarnet nog even men iPod in de computer, en hoppa hij start op en begint weer te spelen. :sealed: Snap er helemaal niets van... Blij :D

Wellicht tijd om een nieuwe uit te zoeken? OF: je kunt hem langsbrengen bij Card Services. Krijg je een nieuwe voor 90 euro excl. btw bij inruiling van je oude.