[EDIT: JA!]Voeding Titanium Powerbook vervangen - past dit??

De externe voeding van mijn Ti Powerbook G4/667 MHz is - bijna - kapot: het draadje van de trafo naar de powerbook is bijna door! Omdat ie voor mij prima voldoet, en behoorlijk essentieel is voor mijn audioopname-werk (het is mijn portable studio!), zoek ik een vervangende voeding. Maar, de Apple Store en alle dealers die ik gechecked heb, vragen maar liefst 11o euri voor dat dingetje! Dat vind ik een beetje veel...

Nu heb ik een tweedehandsje op het oog, een jojo-voeding die van een G4 powerbook 500 MHz is geweest. De specs (AC input, output, enz) komen overeen met de mijne, maar het modelnummer (uiteraard) niet.
Op de mijne staat M8482, op die andere M7332.

Iemand een idee of dat gaat passen? Ik kan hem wel laten komen, en als ie niet past weer terugsturen, maar dat kost me wel 2x de verzendkosten (a 6 euro per keer).

[color=red:3282e748b3]EDIT[/color:3282e748b3] Na jullie commentaar, waarvoor nog hartelijk dank, heb ik 'm laten komen, en het werkt perfect!

zover ik weet passen alle G4 voedingen op elkaar...er zit wel wat verschil in vermogen in maar dat maakt niet zoveel uit. (laad michien minder snel).

(als het voltage klopt en het stekkertje past zit je goed :))

Ik heb het precies andersom. Voor mijn TiBook500 heb ik ipv de vliegende schotel zo'n witte blokvoeding gehaald (nog wel een amerikaanse ook, maar daarvan kan je de stekkers wisselen) en het werkt perfect hoor.

@collo: dat is zeer prettig nieuws! Wil je ruilen? :P @K!P: dat vermogen schijnt juist wel uit te maken, meen ik me te herinneren. Ik meen het zelfs op dit forum gelzen te hebben (al ging het toen over een iBook)!

hehe ik hou mijn blokvoeding lekker, zit een mooi lampje op. Of je moet mijn schotel-voeding bedoelen? Die is erg goed in het door laten slaan van de stoppen, vooral na mijn 'reddingspoging' :)