edit

edit

Netjes!!!

Kleine opmerkingen:

• MacArena… ik denk meteen aan ‘Arena’ en dacht voordat ik je uitleg las dat het een site was voor een clan of een games gerelateerde site.
    Ik denk dat je dit kan oplossen door die kapitaal ‘A’ te vervangen door een onderkast ‘a’ Dan staat er gewoon ‘Macarena’

• Ik zou meer witruimte laten onderaan de kleine icoontjes bij de tekst. Aan de rechterzijde is het goed maar voor mijn gevoel moet er meer lucht aan de onderkant.

Verder ziet het er uitstekend uit!
Oja… die reclamebanner… moet die zo opzichtig in jullie eigen banner?

[quote:dd378e4c89="MacBjorn"]Netjes!!!

Kleine opmerkingen:

• MacArena… ik denk meteen aan ‘Arena’ en dacht voordat ik je uitleg las dat het een site was voor een clan of een games gerelateerde site.
    Ik denk dat je dit kan oplossen door die kapitaal ‘A’ te vervangen door een onderkast ‘a’ Dan staat er gewoon ‘Macarena’
    [/quote:dd378e4c89]
    Dat gevoel had ik dus ook.

[quote:dd378e4c89]

• Ik zou meer witruimte laten onderaan de kleine icoontjes bij de tekst. Aan de rechterzijde is het goed maar voor mijn gevoel moet er meer lucht aan de onderkant.
    Ik weet niet wat het precies is maar die icoontjes vallen er precies buiten. In de eerste plaats vind ik ze nogal klein uitvallen en ten tweede heb ik zo de indruk dat de eerste lijn te laag begint in vergelijking met de foto.
    Het kan een kwestie van smaak zijn maar ik heb het vooral bij de rondere foto’s (zoals Steve Jobs) minder bij de dollar en made for ipod icoontjes.

Verder ziet het er uitstekend uit!
Inderdaad hij ziet er erg strak en overzichtelijk uit! Onmiddellijk in mijn favorieten beland

Oja… die reclamebanner… moet die zo opzichtig in jullie eigen banner?[/quote:dd378e4c89]
Tja, ik kan alleen maar zeggen dat MacBjorn erg goeie commentaar gegeven heeft. Ook dit vind ik een beetje storend. Ik begrijp dat er banners moeten zijn maar ze springen een beetje te veel eruit

En als ik mezelf nog mag aanvullen... Ik vind het nogal vreemd dat wanneer je bij een artikel op een icoontje klikt je bij een overzicht komt van de verschillende artikels (en dus nog steeds niet bij het volledige artikel komt). Het duurde een tijdje voor ik doorhad dat je op de titel moest klikken. Het handigste is volgens mij dat je gewoon op de tekst/foto zelf kan klikken en dat hij dan naar het volledige artikel gaat Zoals bij www.belpop.com

Veel beter dan de eerste versie, snel 2 opmerkingen: [list:ca942b2b3a] - Logo mag van mij pittiger/grafischer - Als je op […] klikt bij artikels zou het handig zijn om het vervolg te kunnen lezen.[/list:u:ca942b2b3a]

En ik blijf maar opmerkingen vinden :D (zeker niet slecht bedoeld) In de rechterkolom bij rubrieken is Bussiness verkeerd geschreven, het is business

[quote:f6fa77c3cc="MacBjorn"]- MacArena.... ik denk meteen aan 'Arena' en dacht voordat ik je uitleg las dat het een site was voor een clan of een games gerelateerde site. Ik denk dat je dit kan oplossen door die kapitaal 'A' te vervangen door een onderkast 'a' Dan staat er gewoon 'Macarena'[/quote:f6fa77c3cc] Is dat niet zo'n dans :innocent: - wij macgebruikers zullen het wel als mac-arena lezen, maar de gewone simpele man of vrouw die erop komt denkt misschien dat het over iets heel anders gaat.

Nee, de hoofdletter in het midden van het woord zorgt voor een 'stop' zodat je het woord als mac arena leest. In dit geval associeer je 'arena' met een omgeving waarin gestreden wordt. De Macarena is inderdaad een dans.

Ik moet eventjes zeggen dat ik de openingspost niet helemaal goed gelezen heb :oops: :innocent: (zie dat de openingspost al iets zegt over macarena waar ik per ongeluk overheen gelezen heb) Ik zat niet helemaal goed op te letten :roll:

[quote:9014c3d8c9="MacBjorn"] Ik denk dat je dit kan oplossen door die kapitaal 'A' te vervangen door een onderkast 'a' Dan staat er gewoon 'Macarena'[/quote:9014c3d8c9]

Is de Macarena niet een dansje? :wink: ([b:9014c3d8c9]EDIT:[/b:9014c3d8c9] WebJ was me voor)

[b:9014c3d8c9]ontopic[/b:9014c3d8c9]
Ik vind het een heel mooie site :).
Zeer strak, mooi, en het werkt erg makkelijk

Veel succes nog ermee!

Groeten

Wouter

Mooi hoor, maar vind het toch jammer dat je niet onder appletje bent gebleven, dit klinkt iets gezelliger ofzo...