Een Applescript vraag

Wie kan mij helpen met de volgende foutmelding: Bij het uitvoeren van de taak ‘Voer applescript uit’ heeft zich een fout voorgedaan: 'System
Events kreeg een fout: ‘Opstart heeft geen toegang voor hulpapparaten’.

Het betreft een Automator programmaatje waarmee ik met behulp van 2 applescripts mijn Logitech Adapter activeer.
Eén script voor Bluetooth aan te zetten en verbinden met De LA en éen voor de uitvoer in de uitvoerkeuze LA te activeren.

Als ik de afzonderlijke programma vanuit Automator laat draaien zijn er geen problemen. Als ik ze beide laat draaien ook niet.
Maar als ik het opsla als ‘programma’ en aanklik krijg ik bovenstaande melding en gebeurt er helemaal niets.

Ik heb op internet gezocht naar een oplossing en kom niet verder dan dat het te maken heeft met het Toegankelijkheid onderdeel in de privacy tab.
Daarin heb ik het programma (Opstart.app) opgenomen, de systeemvoorkeuren, Automator en de Scripteditor maar het probleem blijft zich voordoen.

Ik heb als leek de scripts bijelkaar gesprokkeld en aangepast.
Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank

Vanuit App

Zie de link voor wat ‘vinkjes’ die je aan kunt zetten. Wellicht zit de goede erbij!

Helaas zijn de vensters niet helemaal gelijk. Ligt waarschijnlijk aan de systeemversie. Ik heb 10.13.6
Aplescript editor is/was wel aangevinkt.
Waar zou de ‘Toegankelijkheid inspecteur’ zitten in 10.13.6?

Kijk eens of je je script een self-executing .app kan maken en vervolgens ook die toegankelijkheid opties kan geven.

Zoals ik al zei zijn de scripts bij elkaar gesprokkeld.
Ik weet echt niet veel van scripten en al helemaal niet hoe ik een zelf executing .app kan maken en de toegankelijk opties daarin kan verwerken.
Het is al een app die via Automator als programma is weggeschreven.
Maar ik stel hulp op prijs.

Misschien heeft iemand er wat aan.

Ik ben er uiteindelijk uitgekomen.
De app doet inmiddels wat hij moet doen zonder vervelende foutmelding.
Bij toeval ontdekte ik het euvel.
Waarschijnlijk heb ik de app ná het toekennen van de Toegankelijkheid nog eens aangepast.
Daarna gaf hij steeds de foutmelding.
Na aanpassingen de app opnieuw bewaard, de oude weggegooid uit Toegankelijkheid en de nieuwe toegevoegd en… probleem weg.
Bedankt voor allle meedenkwerk.
Het topic kan worden gesloten.