Een betaalbare mp3 speler??? buiten Ipod

Weet iemand een mp3 speler die op de mac kan!

dus geen ipod maar gewoon een redelijk goed ding die betaalbare is

thx

Er is bijvoorbeeld een [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=67282&highlight=muvo]draadje[/url] over de MuVo van Creative. Die kost niet zoveel meer, en is best goed. Heb ik zelf ook gehad, maar per ongeluk in de wasmachine gegooid. :o

Wat versta jij onder betaalbaar....?

30 euro?

wat is dat nou voor een vraag? Weet iemand nog een mooie PC, maar het mag geen mac zijn?

[quote:2aeba4458d="aperitivo"]wat is dat nou voor een vraag? Weet iemand nog een mooie PC, maar het mag geen mac zijn?[/quote:2aeba4458d] Dit s van een ander kaliber vind ik persoonlijk... Mn broer had vroeger de MuVo en dat was een echte ramp... Kijk eens rond op www.cnet.com, daar vind je erg veel info over mp3 players in alle verschillende prijsklasses.

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=67282&highlight=muvo]deze[/url] is ook leuk. Zoeken op 'creative', 'iriver', en 'iaudio' geeft aardig wat topics over andere mp3 spelers dan iPods. Maar...

oh jee, de kritieken zijn reeds daar. Tja Zanne, Apple met ‘duur’ associeren, of een ander merk met ‘beter’… heeft ernstige invloeden op de postjes die je terugkrijgt. Misschien moet je je ff herformuleren a-la de meneer uit het draadje dat ik je hierboven al aangaf. 8)

Haha, is het alleen de prijs die je weerhoudt een iPod te kopen?

Ik denk dat MP3 spelers die zich in hetselfde segment als de Apple iPods begeven niet of nauwelijks goedkoper zijn dan de iPod. In deze markt is het cruciaal dat de gadgets scherp zijn geprijsd. Met de computers kun je daarmee nog smokkelen maar als een iPod van Apple veel duurder zou zijn dan vergelijkbare spelers van andere fabrikanten dan hadden ze een probleem.

Ik denk dat je ook moet opletten. Je hebt al mp3-spelers vanaf 30 euro, veel goedkoper dan bijvoorbeeld een iPod Shuffle. Maar die goedkope spelers zorgen voor heel veel ellende vanwege een vreselijke bediening en weet ik welke dingetjes je zal tegenkomen.
Uiteindelijk ben je dan zo zat dat je alsnog een iPod koopt, alleen om van het gezeur af te zijn. Heb je dan geld bespaard? Ik denk het niet.

scoor anders een goeie 2nd hand ipod mini www.tweedehandsmac.nl of check gewoon marktplaats?

bedoel je zo'n stokje, met één batterijtje AAA en 256mb geheugen? de meeste werken gewoon wel volgens mij: het is gewoon een mapje waar je muziek in gooit

Maar ben je dan stoer? Hoor je dan bij de Gang?

Nee.

[img:cd3dec6ea2]http://www.bt.no/multimedia/archive/00019/ipod_19082e.jpg[/img:cd3dec6ea2]
:stuck_out_tongue:

Djeezus, "erbij horen" ik hoop dat dit niet serieus bedoeld is. De iPod heeft al heel wat van zn coolheids-pluimen verloren. Soms is het zelfs al cooler om er net géén te hebben...

Was ook niet echt serieus hoor :wink:

Maar zonder iPod zeggen mensen: aaah, hij heeft zo een normale MP3 speler
Met iPod zeggen ze wel: Eeey, vet… Hij heeft ook een iPod.

Maar zal verder opzich ook niet zoveel uitmaken als je je er niks van aantrekt.

Bij mij op school hoor je wel eens van: Wat? Geen iPod gekocht? Hahahahah! :stuck_out_tongue:

Maargoed, wij (vooral ik) hebben ons vooroordeel meestal :wink:
:apple:

Inmiddels lopen alle dorks ook al met een iPod te pimpen.

De echte incrowd zal binnenkort wel op zoek gaan naar een nieuwe exclusieve gadget, want met een iPod hoor je er al niet meer bij.

De terugkeer van de koelkast walkman, zal het wel worden.

De mensen die een iPod kopen om erbij te horen zijn net zo erg als mensen die een iPod níet kopen om er níet bij te horen.

Er zijn een paar merken die hetzelfde -volgens vele freaks zelfs veel beter- klinken dan de iPod van Apple. Neem bijvoorbeeld een iAudio of een iRiver, dat zijn beide echt gerenommeerde merken op gebied van MP3-spelers. Ze maken zeer complete spelers, meestal zit alles wat je kan bedenken erop; ik noem radio, fm-recorder, voicerecorder, line-in recorder etc. etc. En vaak zijn deze onderdelen ook nog van vrij goede kwaliteit. Kijk maar eens op een site als mp3man.nl, daar hebben ze naast iPods een vrij groot assortiment.

[quote:2070a48bd0="Rickje"]Wat versta jij onder betaalbaar....?

30 euro?[/quote:2070a48bd0]

sorry voor de late reactie!

ik zit dan te denken aan rond de €50,-

nu ik ook andere post er op na heb gelezen!

begrijp ik dat ik inprincipe op alle usb sticks/mp3 spelers muziek kan zetten?

yep, je kunt overal muziek op zetten. Je kunt echter niet met elke usb-stick ook afspelen. Daarvoor heb je dus wel een 'mp3 speler' nodig.

Waarom eigelijk niet gewoon een iPod?? :P

[quote:2baf6d59fe="@iMen"]Waarom eigelijk niet gewoon een iPod?? :P[/quote:2baf6d59fe]

waarom veel geld betalen als je met 50 euro klaar bent!!!