Een betaalbare mp3 speler??? buiten Ipod

Mijn broertje is aan de Creative Muvo en is nu alweer bezig met zijn 4e. (kocht zijn eerste speler een klein jaar geleden) Lijkt me niet zo succesvol. Maar goed, mijn iRiver 20 gb is na 9 maanden ook naar de barrebiesjes. Na al dat gedonder stap ik toch met de staart tussen de benen richting iPod. Hardleers. :wink:

Wat minder kost, is ook minder waard.

Weet je hoe lang die goedkope mp3 spelers gemiddeld mee gaan ? Bijna al mijn vrienden, zijn begonnen met die goedkope sticks, en die gingen allemaal in no-time kapot. Nu hebben ze toch een iPod gekocht, hadden ze veel eerder moeten doen zeggen ze nu zelf…

[quote:6850088461="unSOUND"]Wat minder kost, is ook minder waard.

Weet je hoe lang die goedkope mp3 spelers gemiddeld mee gaan ? Bijna al mijn vrienden, zijn begonnen met die goedkope sticks, en die gingen allemaal in no-time kapot. Nu hebben ze toch een iPod gekocht, hadden ze veel eerder moeten doen zeggen ze nu zelf…[/quote:6850088461]

Hier net hetzelfde, een paar vrienden kopen zo een goedkoop ding waar ze nog geen week later spijt van hebben ! ik had ze zelfs verwittigd maarja, iedereen moet voor zijn eigen uitmaken wat hij wil kopen!
Doe voor mij dan toch maar een iPod ! cool of niet cool !

Trouwens met dat coole of niet coole !! daar ben ik tenslotte helemaal niet mee bezig !
grtz

Waarom stel je zo´n vraag in een forum waar het om iPod´s gaat ? :?

Dat vraagt ze omdat zij denkt dat wij waarschijnlijk van meer mp3 spelers afweten dan alleen iPod's :P

Goedkoop is duurkoop..

Ik heb mijn iPod nu een jaar zonder (ernstige) problemen en mijn broer heeft nu zijn derde of vierde gewone MP3 speler (256 MB) en hij had van dat geld beter een mini kunnen kopen :?

Maar goed, hij is hardleers :stuck_out_tongue: Over het algemeen moet je het zelf weten, maar een iPod is iets waar je, als je er normaal mee omgaat, jaren van kunt genieten…