een compleet album als 1 lang nummer

wanneer ik een album download en hem in mijn i tunes plaats om de branden ,brand hij hem als 1 lang nummer hoe kan ik dit voorkomen. ik download vanaf e donkey en acquisition. gebeurd dit al tijdens downloaden of in i- tunes? ik hoop dat iemand mij kan helpen. groet esther.

Waarschijnlijk is het album wat je download al 1 lang mp3'tje (of ander formaat).

Het klopt dat sommige albums ( om te downloaden) "verpakt" zijn als één lang nummer. Maar je kunt dat album weer uitpakken ("unwrap" waarbij de nummers weer afzonderlijk herken- en afspeelbaar zijn met het gratis programmaatje "albumwrap".Zoek dat maar even op op het internet. Alleen, de "verpakkers" hebben het niet altijd goed verpakt. Succes.

Yep, sommige p2p-netwerken cq gebruikers, gebruiken 1 lang (mp3)bestand voor een cd. Ik heb de logica hierachter nooit helemaal begrepen. Zeker als nummer 1-9 van een cd niets zijn en je wilt snel vooruit naar nummer 10!

:lol:

hmm kheb daar een windows tooltje voor die met CDDB het geheel uitelkaar sloopt... werkt goed dus als iemand daar belang bij heeft hier een linkje...

Mp3 Split 2.1

The Godfather werkt goed voor het renamen van mp3 & taggen

The Godfather

Windowstooltjes???????????????