Vind jij dat een echte Emo zichzelf snijd, of vind je dan dat het een 'Fake-Emo' is. Die eruit wilt zien als een Emo, maar meer niet. ?
mensen die depressief zijn snijden zich zelf nog wel eens imo... hoef je niet perse emo voor te zijn.
Ik vind dat ik er helemaal niets van snap. En dan heb ik het niet over dat emo-gebeuren...
[quote:aadb42546a=“Applezone”]Een meisje in m’n klas wilt emo worden. En ze zecht dat je als echet emo jezelf niet snijd.
Wat vind jij?[/quote:aadb42546a]
Ze moeten niet zo janken. Vet triest.
Dat bedoel ik niet, maar de vraag is 'Vind jij dat échte emo's zichzelf snijden?' Sommige (zij dus :P) willen emo worden, maar willen zichzelf niet snijden. (is helemaal niet nodig :innocent:) Vind jij dan of het een echt emo is, of een Fake-Emo?
[quote:1e24366631]Een meisje in m'n klas wilt emo worden. En ze zecht dat je als echet emo jezelf niet snijd. [/quote:1e24366631] Hier word ik emo van.
snap sowieso niet waarom iemand emo zou willen worden? Je word door 99% van de bevolking gehaat.
Ik wil geen Emo worden. Ik wil alleen jullie mening. Heb het iets duidelijker gemaakt.
Waar maak je je druk om?
Wil je eruit zien als emo ben je scene snijd je jezelf ben je gek ben je emo dan ben je emotioneel en denk je veel na of zoiets
Nergens om, maar ik wil weten wat jullie ervan denken. Het is een forum hoor...
[quote:d9ca24d0e3]Emo's ownen zoiezo[/quote:d9ca24d0e3] wat betekent dat? :?
jezelf snijden kan nooit gezond zijn voor je en als je dat zelf doet voor de lol, lijkt me dat nogal pervers. Bovendien zijn er veel andere mensen die 'niet-emo' zijn en toch aan automutilatie doen. Ik vind dit een heel onzinnig topic, alsof de emo's onder ons worden aangemoedigd om zich te gaan snijden en vervolgens nog een driekwart leven spijt hebben van al die littekens.
[quote:502b0123b3="Afroman"][quote:502b0123b3]Een meisje in m'n klas wilt emo worden. En ze zecht dat je als echet emo jezelf niet snijd. [/quote:502b0123b3] Hier word ik emo van.[/quote:502b0123b3]
Ik ook… van het aantal spelfouten dat je in één zin kan maken
Emo's zijn volgens mij sowieso dieptriest, het zijn zielige creaturen die zich vaak verminken in een schreeuw om aandacht.
*Nutteloos-topic-alert!*
Is dat iets wat je kunt 'worden'? Ik heb zo'n hekel aan die hele hype.
Mag ik eerst even een duidelijke definitie van een "emo"?? Mag daarna het niveau een beetje op peil gebracht worden met wat berichten die wat duidelijker en in een soort van foutloos Nederlands geschreven zijn? Ook al "is het maar een forum". Beetje meer respect voor de intelligentie van je medemens/gebruikers op het forum is wel op zijn plaats.
Als alle emo's nou even flink doorsnijden bloedt deze stroming vanzelf dood.
Mooi woordgebruik! :D
Krijg ik nog een duivelse postcount ook [b:59920632d8]666[/b:59920632d8]